Sommarjobbare till vår supportavdelning

Björn Lundén AB / Supportteknikerjobb / Hudiksvall
2025-03-06


Visa alla supportteknikerjobb i Hudiksvall, Nordanstig, Söderhamn, Ljusdal, Bollnäs eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Björn Lundén AB i Hudiksvall

Söker du ett meriterande sommarjobb? Kom och jobba med vårt härliga supportteam!
Vilka är vi?
Vi är Bjorn Lunden, affärsplattformen som förenklar vardagen för små och medelstora företag. Vi har en enkel övertygelse: varje företag förtjänar tillväxtmöjligheter. Vi är här för att göra det möjligt .
Vi är på en riktigt spännande resa. Vi siktar högt och vår vision är att bli en av de ledande leverantörerna av programlösningar för redovisning och ekonomi i nordvästra Europa. Med rötterna i Hälsingland, närmare bestämt lilla Näsviken, har vi de senaste åren vuxit snabbt och gått från ett mindre, nationellt företag till en internationell koncern. Förutom i Sverige, finns vi även i Nederländerna och Danmark.
Om rollen
Vi söker två sommarjobbare under perioden juni till augusti på heltid. I rollen som supporttekniker är du vårt ansikte utåt och ingår i vår 1:st line support för ekonomisystemen BL Administration och Bjorn Lunden Webb och app. Din huvudsakliga arbetsuppgift i denna roll är att hjälpa våra kunder med användandet. Vår telefonsupport är öppen mellan 9:30-12.00 och 13:00-16:00 och under den tiden är det där fokuset ligger. Övrig tid och vid lugnare perioder arbetar du bland annat med vår skriftliga support.
Du kommer tillhöra ett team där vi lägger stor vikt vid samarbete. Vi hjälper och stöttar varandra och strävar efter ett öppet klimat där alla får vara sig själva. Som sommarjobbare hos oss kommer det alltid finnas hjälp och stöd att få.
Dina närmsta kollegor finns på våra kontor i Hudiksvall, Näsviken och Ljusdal och det är också på något av dessa kontor du kommer att utgå ifrån.
Vem söker vi?
Vi ser gärna att du har eller just nu läser, en eftergymnasial utbildning inom ekonomi/redovisning eller IT/Teknik och söker ett meriterande sommarjobb. Vi tror också att du har tidigare erfarenhet från att arbeta med kundservice eller kundbemötande. Har du dessutom vana från att hjälpa kunder via telefon eller tidigare erfarenheter/kunskaper inom ekonomi eller administration är det ett stort plus. Du bör också vara lite tekniskt lagd. Ingen tekniker, men ändå kunna använda och förstå digitala verktyg.
Som person tror vi att du har god samarbetsförmåga, är självgående, pålitlig och ansvarstagande. Att få ta eget ansvar för dina uppgifter är något du gillar, samtidigt som du inte är rädd för att fråga när du behöver stöd i något. Utöver det är du lättlärd och brinner för att ge god service. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska.
Vårt erbjudande
Vi erbjuder dig en roll i ett internationellt och växande företag med en stark marknadsposition, som vill utmana branschens jättar. Det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra och trivs på jobbet. Vi vill vara en schysst arbetsgivare och eftersträvar en hållbar balans mellan arbete och fritid. Det gör vi bland annat genom att erbjuda bra villkor och förmåner. Vi vill vara det självklara valet för medarbetare som vill må bra och ha kul på jobbet.
Ansökan
Sista ansökningsdag är 31 mars. Intervjuer kan komma att ske löpande innan sista ansökningsdagen - så sök nu!
Har du frågor eller funderingar, kontakta:
Madelene Fagerlund, Team Manager Support, Madelene.Fagerlund@bjornlunden.com
Frida Swing, Team Lead Support, Frida.Swing@bjornlunden.com
Vi ser fram emot din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Björn Lundén AB (org.nr 556293-9982), https://jobb.bjornlunden.se/
Näsviksvägen 23 (visa karta)
824 65  NÄSVIKEN

Jobbnummer
9205567

Prenumerera på jobb från Björn Lundén AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Björn Lundén AB: