Sommarjobba på våra campingar i Borgholm, Öland!

Kapelludden AB / Receptionistjobb / Borgholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Borgholm, Mönsterås, Kalmar, Mörbylånga, Oskarshamn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kapelludden AB i Borgholm

-Vi söker säsongspersonal till Borgholms Campingar!

Borgholms Campingar som består av Kapelludden Camping & Stugor, Köpingbaden samt Grönhags Camping ett familjeägt campingföretag i Borgholm sedan 1981. Grönhags Camping samt Köpingbaden ingår i bolaget sedan 2017. Första campinggästerna kom till Kapelludden redan 1939. Totalt uppnår vi ca 120.000 gästnätter på alla tre, med ett 40 tal stugor, och ca 750 campingtomter. Till detta driver vi även Borgholms Badhus med 25 m bassäng, och med tillhörande gym, samt utomhuspool, sedan 2001. Vi omsätter ca 30 miljoner och har 15 årsanställda och på sommarsäsongen är vi ca 70 st medarbetare. Campingarna är några av de mest välbesökta på Öland.För mer information;
Besök våra hemsidor, www.kapelludden.se, www.gronhagscamping.se,
www.kopingbaden.se , samt www.borgholmsbadhus.se.

Vi söker inför sommarsäsongen

RECEPTIONIST/BUTIKSBITRÄDE

Vi söker dig som är glad, engagerad och har ett brinnande sälj- och serviceintresse. Du har även hög stresströskel och ett strukturerat arbetssätt samtidigt som du prioriterar rätt saker. Vi erbjuder dig ett spännande och omväxlande arbete om du är flexibel för förändringar och har förmågan att se lösningar.
Arbetsuppgifterna består bland annat av gästmottagning, in- och utcheckning, informationsservice och kassahantering. Men framförallt arbetar du även aktivt med merförsäljning i det dagliga arbetet. Tjänsten kombineras med att jobba i vår minilivs/strandbutik med dagligvaror och glass- och korvförsäljning, där du också är med och beställer varor m m.
För att söka tjänsten bör du ha följande kvalifikationer;
• Gillar att jobba med människor, är positiv, är en god kamrat, gillar att jobba självständigt och i grupp, har öga för detaljer och att det skall vara rent och snyggt på arbetsplatsen, delar företagets värderingar och gillar att jobba i högt tempo. Som person är du lösningsorienterad och ansvarstagande och du sätter stort värde på att leverera goda resultat dagligen.
Du behöver ha goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift, bra kassavana, goda datakunskaper samt erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter. Kommer du dessutom från en säljkultur, är driven och prestigelös är du helt rätt för jobbet.
Arbetets varaktighet
Vecka 25-32 alternativt med varierande arbetstid 80-100% på rullande schema
Förkunskaper
Inga förkunskaper. Du får utbildning på plats för att sköta och utföra de rutiner som behövs.
Meriterande om du har jobbat i reception och butik tidigare och har ett campingintresse.
Lön; Vi erbjuder avtalsenliga löner enligt VISITA
Hur jag ansöker: Maila din ansökan med CV och personligt brev till info@kapelludden.se . Ansökningarna behandlas löpande. Vi ser fram emot just din ansökan!

Publiceringsdatum
2019-02-04

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-15

Företag
KAPELLUDDEN AB

Kontorsadress
Sandgatan 27

Jobbnummer
4596208

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kapelludden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kapelludden AB: