Sommarjobba på kundcenter - Telge Bostäder

Telge Bostäder AB / Kundservicejobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telge Bostäder AB i Södertälje

Vågar du välja ett roligt, intressant och lärande sommarjobb? Nu letar vi nämligen högt och lågt efter dig som är 20 år eller äldre, som ska till vårt Kundcenter? Vågar vi välja varandra?

Så här säger Lena Hansson, rekryterande chef om rollen: "Är du effektiv, positiv och serviceinriktad och strävar efter att leverera en positiv kundupplevelse? Då har vi jobbet för dig på Telge Bostäders Kundcenter! Du kommer att träffa flera nya, trevliga människor denna sommar. Jobbet sträcker sig mellan 2 juni och 31 augusti 2024; hela sommaren med andra ord."



Arbetsuppgifter och ansvar I rollen som kundcentermedarbetare svarar du på våra hyresgästers frågor och registrerar felanmälningar i vårt fastighetssystem. Ärenden kommer huvudsakligen in via telefon och mejl. Eftersom Kundcenter också bemannar Telge Bostäders tre distrikts receptioner ingår det även tjänstgöring i receptionen.

Till receptionen kommer många hyresgäster med sina frågor. Ärendena kan handla om att välja tillval till lägenheten, göra felanmälningar eller ha synpunkter. Kundcentermedarbetarna hjälper också till vid omflytt, alltså när hyresgäster flyttar ut eller in.

I Kundcenter jobbar vi efter ett rullande schema och varvar pass i telefonen med pass i receptionen.

Arbetstiderna är förlagda under vardagar mellan 08.00 och 17.00. Kundcenter sitter jämnt fördelat i Lina Hage, Brunnsängscentrum eller i Hovsjö hub. Vi roterar både roller och distriktskontor efter behov.



Vi är Telge Bostäder Telge Bostäder är mer än bara tak, golv och väggar, vi bygger och utvecklar socialt hållbara hem för framtiden. Just nu jobbar vi extra mycket med att komma närmare våra hyresgäster - en utvecklingsresa vi hoppas du vill vara med oss på! Vi är också HBTQI-certifierade och jobbar aktivt med inkludering, mångfald och social hållbarhet.



Vår önskelista Vi är nyfikna på dig! För att vara aktuell för den här tjänsten ska du ha fyllt 20 år. Du behöver också ha en gymnasieutbildning samt viss erfarenhet av kundservice eller callcenter per telefon, mejl, chatt och vi tänker att du tidigare har arbetat i en reception. Det är bra om du har viss erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna inom fastighetsbranschen, och brinner för att leverera god service.

Som person är du lösningsorienterad, stresstålig, lättlärd och kommunikativ och kan hantera flera saker samtidigt. Du är en flexibel och noggrann relationsbyggare och har förståelse för kundens behov.

Du behöver också känna igen dig i våra kärnvärden öppen, enkel, personlig och modig. Bra svenska och engelska i tal och skrift, dator- och systemvana och goda kunskaper i Office-paketet är andra förmågor som behövs för den här tjänsten.



Plus i kanten Ingen är perfekt, men om du har erfarenhet av någon eller några av följande är det ett plus:

Det kan vara en fördel om du har B-körkort.



Mångfald, inkludering och trygghet Vi på Telge arbetar aktivt för mångfald och inkludering och välkomnar därför medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och kompetenser. En trygg och säker arbetsmiljö är vår högsta prioritet. Arbetspsykologiska tester ingår i våra rekryteringsprocesser till chefs- och specialisttjänster och vi genomför återkommande, slumpmässiga drogtester bland alla våra medarbetare.



Hör av dig idag! Vänta inte, vi vill veta mer om dig! Vi gör intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök därför så snart som möjligt, allra senast den 10 april 2024.



Ta kontakt Vill du veta mer om tjänsten eller har frågor om rekryteringsprocessen? Då är det rekryterande chef Lena Hansson du ska kontakta, på lena.hansson@telge.se . Fackliga kontaktpersoner är Robert Holm för Vision och Nickolina Kostic för SACO, du når båda på 08-550 220 00.



Våga välja Telge Kom och jobba i expansiva och färgstarka Södertälje kommun! Här väntar 100 000 invånare på att du ska göra skillnad i deras vardag, och 870 medarbetare väntar på sin nya kollega. Telge är leverantören med en hel kommun som både arbetsgivare och kund. Vi är koncernen som ger det mesta av det bästa inom bostäder, fastigheter, nät, tillväxt, återvinning, hamn, inköp och science center. Som förvandlar vår vinst till Södertäljebornas, bokstavligen och dagligen, för att skapa ett bättre, smartare och mer hållbart samhälle än någonsin. Frihet under ansvar, karriärsutveckling, kollegial gemenskap, bra förmåner och lean-tänk. Det är saker som våra medarbetare gillar lite extra med att jobba just hos oss.

Ersättning
enl ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Telge Bostäder AB (org.nr 556411-0616), http://www.telge.se

Jobbnummer
8578737

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telge Bostäder AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telge Bostäder AB: