Sommarjobba med lönesupport på Din Lön!

Help at work / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Help at work i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Täby eller i hela Sverige

Help at work

Vår kund
Din Lön Stockholm AB är en svensk aktör inom området löneadministration, med stark förankring i Stockholmsområdet, men med kunder i hela Sverige och även utomlands. Kunderna finns inom ett stort antal olika näringsgrenar och i skiftande storlek. Din Lön har genom strategiska beslut valt att bedriva verksamhet främst inom löneadministration. Löneadministration är därför deras kärnverksamhet med ständig strävan om att alltid vara bäst inom detta område. Det unika med Din Lön är deras stora personliga engagemang och höga servicegrad vilket skall ge deras kunder en upplevelse om att de är löneavdelningen i företaget. Som en naturlig koppling till löneadministration utför de också uppdrag inom HR-administration där de genom kunnig personal och bra verktyg erbjuder deras tjänster tillsammans med löneadministrationen, men också separat.

Din Löns mål är att erbjuda högkvalitativa tjänster genom god kompetens, bra tillgänglighet och snabb återkoppling till våra kunder. Bra kommunikation, hög flexibilitet, god kännedom om våra kunders verksamhet och behov är ledord i verksamheten. Genom lång erfarenhet inom lön och HR-administration har Din Lön möjlighet att tillsammans med kunden kontinuerligt utveckla och förbättra processerna kring lön och HR-administration.

Idag är man 8 lönespecialister som tillsammans bistår företagets kunder inom lön- och Hr-frågor. Nya kunder tillkommer kontinuerligt och företaget fortsätter att expandera. Verksamheten stannar ju inte upp bara för att sommaren kommer och semesterperioden börjar. Därför söker vi nu en duktig och serivceinriktad tjej eller kille som vill jobba med lönesupport och administration mellan den 20 juni till 6 juli.

Publiceringsdatum
2012-06-05

Arbetsuppgifter
Ditt huvudsakliga ansvar kommer att vara att ta emot och i den mån du kan, även svara på inkommande ärenden (via telefon och mail) från Din Löns kunder samt deras medarbetare, Frågorna berör i första hand lön samt tidrapporteringssystemet Flex Tid. Till stor del av tiden kommer du även ha en kollega på plats som du kan rådgöra med i mer komplexa ärenden.

Profil
Vi söker dig med baskunskaper i löneadministration. Kanske har du precis avslutat studier i löneadministration alt, kommit en bit på vägen i din utbildning. Som person är du lättlärd, driftig och ambitiös. Då samtal och mail på engelska kan förekomma är det viktigt att du känner dig trygg i det.

Placering: Din Löns kontor i Kista

Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag till ansvarig rekryteringskonsult Ida Tegner, Help at Work.

Tillträde: 20 juni
Varaktighet: 20 juni - 6 juli

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-15
Ange följande referens när du ansöker: 257
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida Tegner, ida.tegner@helpatwork.se

Företag
Help at work

Adress
Help at work
Kungsgatan 37, 4 tr
11156 Stockholm

Jobbnummer
1263998

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Help at work

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Help at work: