Sommarjobb som kundtjänstmedarbetare

Adecco, Office & HR, Göteborg / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Härryda, Stenungsund, Trollhättan eller i hela Sverige

Adecco söker nu studenter som vill arbeta extra under våren och sommaren
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu behöver vi tio kundtjänstmedarbetare/orderhandläggare till en kund i Göteborg

Publiceringsdatum
2010-04-01

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta som kundtjänstmedarbetare/orderhandläggare på vårt kundföretags avdelning Varuförsörjning & Logistik. I dina arbetsuppgifter ingår att hantera inkommande ärenden från såväl privatpersoner, kunder och kollegor via telefon och webb. Ärenden rör leveranser, service, garantier och reklamationer på varor. Vidare kommer du hantera orderläggning av varor och tjänster för beställningar.
Fakta om anställningen
Vi söker dig som kan arbeta minst två dagar i veckan from 12 april, för att därefter gå över till heltid under sommaren, ca vecka 28-33. Arbetstid är måndag - fredag, 08.00-16.30.

Erfarenheter
Vi söker dig som har avklarad gymnasieexamen och som studerar på eftergymnasial nivå. Du har mycket god datavana, meriterande är ECDL-körkort. Svenska är arbetsspråk och du uttrycker dig väl i både tal och skrift. Har du tidigare erfarenhet av arbete med service eller av liknande arbeten såsom kundtjänst eller butik är det mycket meriterande.

Dina personliga egenskaper
Som person bör du vara serviceorienterad, snabb och flexibel samt ordningsam. Du är stresstålig och har ett strukturerat arbetssätt. Vidare har du lätt för att samarbeta med andra. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och kommer att få arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. Hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.

Så ansöker du
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka.
Vid frågor rörande uppdraget vänligen kontakta rekryteringsansvarig Helena Åhs på telefon 031 725 45 38.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Kontakt
Helena Åhs, Rekryterare, 031-725 45 38

Företag
Adecco, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco, Office & HR, Göteborg
Östra Hamngatan 31
41105 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
620870

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg: