Sommarjobb kundcenter- Telge Bostäder

Telge Bostäder AB / Kundservicejobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telge Bostäder AB i Södertälje

Söker du sommarjobb inom kundcenter? Är du effektiv, positiv och serviceinriktad och strävar efter att leverera en positiv kundupplevelse? Då har vi jobbet för dig på Telge Bostäders kundcenter!



Så här säger Lena Hansson, chef för kundcenter, om rollen: I rollen som kundcentermedarbetare svarar du på våra hyresgästers frågor och registrerar felanmälningar i vårt fastighetssystem. Ärenden kommer huvudsakligen in via telefon och mail. Eftersom vi bemannar våra tre distrikts receptioner kan även viss receptionstjänst ingå. Tjänsten är beräknad att starta vecka 21 med upplärning och pågå till 18 augusti. Arbetstiderna är förlagda under vardagar mellan 08:00-17:00. Kundcenter sitter jämnt fördelat i Lina Hage, Brunnsängscentrum eller i Hovsjö hub.

Vi är Telge Bostäder Telge Bostäder är mer än bara tak, golv och väggar. Vi förvaltar, bygger och utvecklar socialt, ekologiskt och ekonomiskt hållbara hem för framtiden. Just nu jobbar vi extra mycket med att komma närmare våra hyresgäster - en utvecklingsresa vi hoppas du vill vara med oss på! Vi är också HBTQI-certifierade och jobbar aktivt med inkludering, mångfald och social hållbarhet.

Vår önskelista Vi är nyfikna på dig! För att vara aktuell till den här tjänsten bör du ha fyllt 20 år, ha en gymnasieutbildning, samt ha någon erfarenhet av administration eller kundservice per telefon och mail. Det är bra om du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna inom fastighetsbranschen, och brinner för att leverera god service. Som person är du lösningsorienterad, stresstålig, lättlärd och kommunikativ och kan hantera flera saker samtidigt. Du är en flexibel och noggrann relationsbyggare och har förståelse för kundens behov. Du behöver också känna igen dig i våra kärnvärden öppen, enkel, personlig och modig. Bra svenska och engelska i tal och skrift, dator- och systemvana och goda kunskaper i Officepaketet är andra förmågor som behövs för den här tjänsten.

Hör av dig idag! Vänta inte, vi vill veta mer om dig! Vi gör intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök därför så snart som möjligt, allra senast den 2 april 2023.

Ta kontakt Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Lena Hansson, chef för Kundcenter på lena.hansson@telge.se. Har du frågor kring rekryteringsprocessen, kontakta Linda Smedenborn, HR-strateg, 08-550 212 75. Fackliga kontaktpersoner är Sanne-Liv Olsen för Vision och Anders Lindgren SACO, du når båda på 08 550 220 00.

Vi har redan gjort vårt medieval och vill inte bli kontaktade av andra säljbolag.

Våga välja Telge Kom och jobba i expansiva och färgstarka Södertälje kommun! Här väntar 100 000 invånare på att du ska göra skillnad i deras vardag, och 870 medarbetare väntar på sin nya kollega. Telge är leverantören med en hel kommun som både arbetsgivare och kund. Vi är koncernen som ger det mesta av det bästa inom bostäder, fastigheter, energi, nät, tillväxt, återvinning, hamn, inköp och science center. Som förvandlar vår vinst till Södertäljebornas, bokstavligen och dagligen, för att skapa ett bättre, smartare och mer hållbart samhälle än någonsin. Frihet under ansvar, karriärsutveckling, kollegial gemenskap, bra förmåner och lean-tänk. Det är saker som våra medarbetare gillar lite extra med att jobba just hos oss.

Ersättning
enl ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Telge Bostäder AB (org.nr 556411-0616), http://www.telge.se

Jobbnummer
7585424

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telge Bostäder AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telge Bostäder AB: