Sommarbemanning till kundservice inom NetOnNet

Workz Sweden AB / Kundservicejobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Workz Sweden AB i Borås, Göteborg, Jönköping, Haninge, Ängelholm eller i hela Sverige

OM NETONNET

Sedan 1999 säljer NetOnNet hemelektronik från både egna och välkända varumärken direkt från lagerhyllan. Vårt fokus är att förenkla allt vi kan för att erbjuda hemelektronik billigare än andra. Det är mottot för hela NetOnNet och grundar sig i vårt unika självbetjäningskoncept. Kunderna ska välja NetOnNet, inte bara för att vi har låga priser, utan även för att vi gör det enklare, ärligare och med fokus utifrån kunden själv. Det är så vi skapar mervärde och en stark relation med våra kunder. NetOnNet säljer till konsumenter och företag genom e-handel och 32 Lagershoppar i Sverige och Norge. Vårt huvudkontor ligger i handelsstaden Borås.

Vill du bygga på ditt cv med ett meriterande sommarjobb? Vi på Workz söker tillsammans med NetOnNet efter personer som vill jobba med kundservice och hjälpa företagets kunder under sommaren 2021!

VEM ÄR DU?

Du kanske har jobbat med kundservice eller i en annan serviceroll där du hjälpt och väglett kunder? Du kan ha erfarenhet inom sälj, rådgivning eller kanske butiksarbete och du söker en arbetsgivare som satsar framåt, både på lättillgänglig hemelektronik - såväl som på sin personal!

VI SÖKER DIG SOM

• Talar och skriver flytande svenska
• Har en fullständig gymnasieutbildning
• Har god datorvana
• Är tillgänglig för arbete under perioden maj - september

För att passa i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du har följande egenskaper:

• Vill ge alla kunder en bra kundresa, även när det är hög belastning
• Är nyfiken och har lätt att lära, gärna med ett intresse för teknik
• Tycker om att samarbeta och uppskattar att jobba i team
• Är en problemlösare med helhetssyn

OM TJÄNSTEN

Avdelningen består i dagsläget av ca 40 personer som hanterar alla inkommande kundkontakter via telefon, chatt och mail. Arbetet sker i högt tempo med hög servicekänsla. Avdelningen har en stor gemenskapskänsla där man dagligen arbetar med att alla skall trivas och känna sig bekväma i sin roll som kundtjänstmedarbetare.

För att kunna ge våra kunder bästa möjliga service är kundtjänstavdelningen indelad i två team - produkt och eftermarknad. Varje team har en gruppledare som du alltid kan fråga om råd och tips. Du kommer tillsammans med ditt team arbeta med något av koncernens olika varumärken. I dina kundärenden ingår även visst administrativt arbete.

PRAKTISK INFORMATION

Start: 26 april alternativt 3 maj
Omfattning: 80% med möjlighet att komma upp i 100%. Visstidsanställning i 5 månader med möjlighet till förlängning
Lön: Enligt överenskommelse
Placering: Borås. På grund av pandemin kan arbete från hemmet bli aktuellt. Upplärning sker dock alltid på plats i Borås.
Arbetstider: Schema kan förläggas mån-fre 08-18 samt sön 09-17

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en grundutbildning i yrket kundservice, och löpande stöd från din närmaste chef. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

KONTAKT

För mer information om tjänsten kontakta rekrytering@workz.se

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2021-03-31

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Workz Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Workz Sweden AB (org.nr 556938-3788)

Jobbnummer
5664322

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Workz Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Workz Sweden AB: