Sökes: Talanger i kundtjänst till Tele2
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du få en bra utbildning och utvecklas i en stor organisation?
Publiceringsdatum2011-06-18FöretagetTele2 är en stor telekomoperatör med både privatkunder och företagskunder. Bolaget erbjuder tjänster och produkter som mobil, bredband, fast telefoni, kabel-tv och andra innehållstjänster. Man agerar i den dynamiska telekomvärlden som ständigt utvecklas. Tele2 behöver nu förstärka och utöka den kundserviceavdelningen på företagssidan med ett antal personer.
Om jobbet
Du kommer att tillhöra företagskundtjänsten som hanterar ärenden från Tele2s kontaktpersoner och de största företagskunder, samarbetspartner, kommuner, landsting och föreningar. Teamet arbetar med fakturafrågor, produktfrågor, felanmälningar, simkortshantering, tilläggstjänster, abonnemangsfrågor, leveransfrågor, driftstörningar, m.m. Man hanterar både kortare ärenden och ärenden av längre utredningar. Du har också hand om hantering, bevakning, återkoppling utifrån givna ramar. Du kommer att jobba i ett antal olika affärssystem och kommer till en början att ha stöd och utbildning inom dessa.
Möjligheter
Du kommer att komma in i en stor organisation med oändliga möjligheter. Visar du framfötterna är karriärmöjligheterna obegränsade. Du får mycket utbildning i början och har möjlighet att klättra inom olika skill-nivåer och därav påverka din kompetens- och löneutveckling.
KvalifikationerVi söker dig som gillar kundsupport och problemlösning. Du är stresstålig och noggrann i ditt arbete. Du ska ha skinn på näsan och våga ta tag i uppgifter. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande uppgifter och har god kännedom om något/några affärssystem. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice, administration och telekom. Du har god PC-vana och har lätt att lära dig nya system.
Personliga krav
Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete. Du är en ödmjuk person som är prestigelös, flexibel och har god kundfokus. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Att vara noggrann i arbetet är en självklarhet för dig.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är i början på september då en stor grupp börjar med en utbildning. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det stora möjligheter till rekrytering av kunden.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=113Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Poria på telefon 08-400 25 247
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan sker via företagets webbplats.
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänst Tele2
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktPoria Mehdizadegan, Konsultchef, 08-40025247,
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0720-150593
Jobbnummer 965890
Observera att sista ansökningsdag har passerat.