Söker du nya utmaningar som online Koordinator?

Adecco, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Nu behöver vi två online koordinatorer till en av våra internationella kunder i Upplands Väsby

Publiceringsdatum
2010-06-15

Arbetsuppgifter
Tjänsten som online koordinator innebär att du ansvar för att företagets hemsida hålls ständigt aktuell med information om bland annat kundens produkter och tjänster.
Exempel på arbetsuppgifter är:
Samla in, sammanfatta och lägga ut information på webben,
koordinera informationsmaterial tillsammans med produktansvariga och PR-manager, hantera och koordinera .COM produkter, samt delta i publicerings- och översättningsprocesserna .
Du kommer att ha kontakt med bland annat PR avdelningen, produktspecialister, kvalitetsavdelningen och online managern.
Tjänsterna kommer att spänna över hela Norden därför är det en stor fördel om du behärskar något av de nordiska språken, gärna finska.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet av informationsarbete och web/portal/content management.
Du kan också Officepaketet väl. Vidare har du mycket goda engelska kunskaper i tal och skrift.
Som person är du strukturerad, har ett sinne för ordning och reda och kan hålla många bollar i luften. Du är självgående och klarar av söka efter och hantera information från flera olika håll. Du är också flexibel och kan förändra dina rutiner när situationen kräver det. Du har ett starkt driv, lär dig snabbt och trivs i en servicegivande roll.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv och kontaktskapande, då du kommer att vara vårt ansikte ut mot kunden. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt för att anpassa dig till nya arbetsrutiner och lära känna nya människor, och i genlängd får en spännande och stimulerande vardag som ger dig många möjligheter till att utvecklas.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är ett uthyrningsuppdrag på heltid, ca 6 månader med möjlighet för förlängning och ska tillsättas omgående.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån, alternativt via följande länk: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=781706
För frågor kring rekryteringsarbetet kan du kontakta rekryteringsansvarig Cilla Orban på tel 08-598 981 54

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
677167

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: