Sök nytt roligt jobb i chatt-kundtjänst för Comviq i Borås!

Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor i Borås, Göteborg, Trollhättan, Jönköping, Stenungsund eller i hela Sverige

Vill du ha ett grymt roligt och givande jobb? Är du en fena på att att kommunicera via chatt och gillar att jobba med service? Då är du den vi söker! Just nu har vi lediga jobb hos Comviq chatt på Transcom i Borås! Vill du veta mer? Passa på, skicka in din ansökan redan idag!

Varför är det en bra chans för mig att jobba i kundtjänsten för Comviq chatt?
• Du får arbetslivserfarenhet som kommer vara till stor fördel för dig oavsett vad du vill jobba med i framtiden.
• Du får ALLTID en fast grundlön och möjlighet att påverka din lön.
• Det är ett långsiktigt jobb med mycket goda utvecklingsmöjligheter.
• Du får bli en del av gemenskapen som finns kollegorna emellan på Transcom.

Vad gör man på Comviq Chatt?
Du jobbar med att hjälpa kunderna med frågor och ärenden de har. Du kommunicerar med kunderna via e-post/web/chatt, så datorn är ditt främsta arbetsredskap. Frågorna kan handla om:
• Abonnemang och förlängningar
• Köp av tilläggstjänster
• Öppettider och tillgänglighet
• Teknisk support

Tjänsten är tänkt att starta den 16 maj, då kommer du att starta din anställning med en 7 veckor lång betald utbildning. Arbetstiden är förlagd till både vardagar, kvällar och helger.

Vad måste jag kunna innan jag börjar som kundtjänstmedarbetare för Comviq chatt?
Vi ser att du har fullständiga betyg från gymnasiet för att vara aktuell för tjänsten.

Ingen tidigare erfarenhet krävs utan det viktiga är att du gillar att jobba med människor och trivs med att jobba mot uppsatta mål. För att vara aktuell måste du ha fyllt 18 år och behärska svenska flytande i tal och skrift.

Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Vi tror att viktiga egenskaper hos är att du är:
• Utåtriktad
• Brinner för service
• Visar engagemang
• Tar ansvar
• Vill utvecklas

Känner du igen dig i beskrivningen? Då tror vi att du kommer passa superbra för tjänsten!

Hur är det att jobba som konsult hos Manpower?

Hur söker jag jobbet?
Sök tjänsten via ansökningsknappen. Urval och intervjuer sker löpande. Så passa på, skicka in din ansökan redan idag!

Har du frågor kring tjänsten?
1.Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar
2.Jag kan också nås på telefon 031-617230
3.Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på kajsa.eriksson@manpower.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Vad händer när jag skickat in min ansökan?
Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.

Vi arbetar för att du ska få svar på din ansökan inom 2-3 veckor, antingen via telefon eller mail.

Vad kan ni erbjuda mig?
Här är jobbet för dig som söker en utmaning och en trygg arbetsgivare:
Du får såklart lön, semester och extra betalt kvällar. Lönen består av en fast grundlön plus att du utöver det ingår i kundens bonussystem. Allt enligt kollektiv avtal med Unionen.

Gilla oss på Facebook!

Varaktighet, arbetstid
75% Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2016-04-15

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kajsa Eriksson

Företag
Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor

Adress
Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2785851

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor: