Söder & Co söker inköpare till Mobitec AB i Herrljunga

S&C Bemanning i Vårgårda AB / Inköpar- och marknadsjobb / Herrljunga
2016-10-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Söder & Co söker inköpare till Mobitec AB i Herrljunga" (publicerad 2017-01-03) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Herrljunga, Vårgårda, Vara, Falköping, Ale eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos S&C Bemanning i Vårgårda AB i Herrljunga, Vårgårda, Vara, Falköping, Alingsås eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-10-21

Om företaget
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.

Om företaget
Mobitec - A world of signs
Mobitec är världsledande inom design och produktion av system för passagerarinformation på bussar och rälsbundna fordon.
Företaget grundades 1987 och etablerade sig snabbt i Skandinavien. Idag är Mobitec världsledande och förser den globala marknaden med produkter från sina tre produktionsanläggningar. Under företagets jubileumsår 2012 kunde vi med stolthet blicka tillbaka på 25 år av framgångsrika affärer. Sedan 2012 tillhör företaget Luminator Technology Group.
Läs gärna mer på www.mobitec.eu

Arbetsuppgifter
Söder & Co söker nu en inköpare till Mobitec AB i Herrljunga. Som inköpare kommer du att ha breda arbetsuppgifter som innefattar bland annat övergripande leveransansvar gällande leveransbevakning, reklamationer samt medverka i kund- och leverantörsmöten. Du kommer att ha självständigt ansvar för planering, materialförsörjning och prognosansvar för leveranser. Du kommer att ha ett visst faktureringsansvar och delta i större prisförhandlingar samt medverka i inventering och lageroptimering. Gemensamt kommer du och din närmaste chef planera och styra verksamheten mot uppsatta mål samt aktivt jobba med ett utvecklingsarbete.

Profil
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av inköpsarbete. Meriterande är om du tidigare har ledarskaps erfarenheter och jobbat i en internationell miljö. Vi ser gärna att du har goda kunskaper gällande LEAN-production. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i affärssystemet GARP.
Du skall kunna flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Det är meriterande om du talar tyska och/eller Polska då en del kommunikation i arbetet genomförs med dessa länder.
Körkort B är ett krav då vissa resor förekommer.
Vi söker dig som är positiv, driven och flexibel som har ett öga för effektivitet och förbättringar.

Intervjuer sker löpande så ansök redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-04
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1908
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Louise Rosell 0322666867 louise.rosell@soderco.se

Företag
S&C Bemanning i Vårgårda AB

Adress
S&C Bemanning i Vårgårda AB
Wallentinsvägen 11
44737 Vårgårda

Kontorsadress
Wallentinsvägen 11, Vårgårda

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3119539

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från S&C Bemanning i Vårgårda AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos S&C Bemanning i Vårgårda AB: