Socionom/Kvalitetsansvarig

Kvalita Assistans / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kvalita Assistans i Göteborg, Kungsbacka, Trollhättan, Halmstad, Jönköping eller i hela Sverige

Kvalita assistans ger omvårdnad och service åt personer med olika funktionsnedsättningar. Vi tillhandahåller personlig assistans åt barn, ungdomar och vuxna i hela landet. Vår verksamhet präglas av service, tillgänglighet, kvalitet, omsorg och hjärta. Kvalita är grundad för att öka assistansberättigades livskvalitet. Nu får du möjligheten att vara med oss och forma framtidens assistans!

Publiceringsdatum
2016-01-22

Dina arbetsuppgifter
Kvalitetsansvarig inom LSS och vård- och omsorg har det övergripande ansvaret för att kvalitet och säkerhet upprätthålls och utvecklas. Uppdraget innebär ansvaret för att fortsätta utvecklingen av avvikelsehantering, dokumentation, verksamhetsuppföljning och kvalitetssäkring av intern och extern verksamhet samt upphandlingar. verksamhetstillsyn, klagomålshantering, utredningsuppdrag, utarbeta och följa upp rutiner och dokumentation, vidareutveckla kvalitetsledningssystemet, utreda inkomna Lex Sarah rapporter och säkerställa en god avvikelsehantering inom det sociala området samt vidareutveckla vår personal med relevant utbildning och introduktion. Ansvaret innefattar även utveckling av befintliga arbetsplatser för att stärka vår personal i sin roll. Det innebär även arbete med upphandlingar inom vård- och omsorgsområdet samt personal- och arbetsmiljöfrågor.

Kvalifikationer; Socionomexamen
Du har lämplig högskoleutbildning (Socionomexamen med 210 högskolepoäng) och erfarenhet av liknande arbete. Du har kunskap om och erfarenhet av LSS och vård- och omsorgsverksamheter.
Arbetet är självständigt och kräver god förmåga att utreda och utveckla kvaliteten inom ditt ansvarsområde. Du har ett helhetsperspektiv och är analytisk och drivande. Du uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är van vid att ta initiativ för att föra arbetet framåt. Du har erfarenheter från upphandling. Du har erfarenhet av arbete på övergripande nivå. Du har körkort.

Tillträde: Omgående
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt kollektivavtal

Ansökan sker per E-postadress: augin.tekin@kvalitaassistans.se
Bifoga: CV, personligt brev, referenser, Examensbevis

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
08:00-17:00

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Vi tar endast emot ansökan per E-postadress: augin.tekin@kvalitaassistans.se
Ansökan kan skickas till e-postadress: augin.tekin@kvalitaassistans.se

Kontakt
Augin Tekin, Verksamhetsansvarig 0700809930 augin.tekin@kvalitaassistans.se

Företag
KVALITA ASSISTANS

Adress
KVALITA ASSISTANS
SKOMASKINSGATAN 2
70227 ÖREBRO

Kontorsadress
SKOMASKINSGATAN 2
ÖREBRO

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 020-150300
E-postadress: KONTOR@KVALITA.SE

Jobbnummer
2630497

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kvalita Assistans

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kvalita Assistans: