Socionom/Kvalitetsansvarig
Kvalita Assistans / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kvalita Assistans i Göteborg,
Kungsbacka,
Trollhättan,
Halmstad,
Jönköping eller i
hela Sverige Kvalita assistans ger omvårdnad och service åt personer med olika funktionsnedsättningar. Vi tillhandahåller personlig assistans åt barn, ungdomar och vuxna i hela landet. Vår verksamhet präglas av service, tillgänglighet, kvalitet, omsorg och hjärta. Kvalita är grundad för att öka assistansberättigades livskvalitet. Nu får du möjligheten att vara med oss och forma framtidens assistans!
Publiceringsdatum2016-01-22Dina arbetsuppgifterKvalitetsansvarig inom LSS och vård- och omsorg har det övergripande ansvaret för att kvalitet och säkerhet upprätthålls och utvecklas. Uppdraget innebär ansvaret för att fortsätta utvecklingen av avvikelsehantering, dokumentation, verksamhetsuppföljning och kvalitetssäkring av intern och extern verksamhet samt upphandlingar. verksamhetstillsyn, klagomålshantering, utredningsuppdrag, utarbeta och följa upp rutiner och dokumentation, vidareutveckla kvalitetsledningssystemet, utreda inkomna Lex Sarah rapporter och säkerställa en god avvikelsehantering inom det sociala området samt vidareutveckla vår personal med relevant utbildning och introduktion. Ansvaret innefattar även utveckling av befintliga arbetsplatser för att stärka vår personal i sin roll. Det innebär även arbete med upphandlingar inom vård- och omsorgsområdet samt personal- och arbetsmiljöfrågor.
Kvalifikationer; Socionomexamen
Du har lämplig högskoleutbildning (Socionomexamen med 210 högskolepoäng) och erfarenhet av liknande arbete. Du har kunskap om och erfarenhet av LSS och vård- och omsorgsverksamheter.
Arbetet är självständigt och kräver god förmåga att utreda och utveckla kvaliteten inom ditt ansvarsområde. Du har ett helhetsperspektiv och är analytisk och drivande. Du uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är van vid att ta initiativ för att föra arbetet framåt. Du har erfarenheter från upphandling. Du har erfarenhet av arbete på övergripande nivå. Du har körkort.
Tillträde: Omgående
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt kollektivavtal
Ansökan sker per E-postadress:
augin.tekin@kvalitaassistans.seBifoga: CV, personligt brev, referenser, Examensbevis
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
08:00-17:00
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duVi tar endast emot ansökan per E-postadress:
augin.tekin@kvalitaassistans.seAnsökan kan skickas till e-postadress:
augin.tekin@kvalitaassistans.seKontaktAugin Tekin, Verksamhetsansvarig 0700809930
augin.tekin@kvalitaassistans.seFöretagKVALITA ASSISTANS
AdressKVALITA ASSISTANS
SKOMASKINSGATAN 2
70227 ÖREBRO
KontorsadressSKOMASKINSGATAN 2
ÖREBRO
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 020-150300
E-postadress: KONTOR@KVALITA.SE
Jobbnummer 2630497
Observera att sista ansökningsdag har passerat.