Socialsekreterare Vuxenenheten

Ludvika Kommun, Social- och Utbildningsförvaltning / Administratörsjobb / Ludvika
2008-08-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Socialsekreterare Vuxenenheten" (publicerad 2010-09-02) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Ludvika, Smedjebacken, Ljusnarsberg, Fagersta, Säter eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ludvika Kommun, Social- och Utbildningsförvaltning i Ludvika

Dina arbetsuppgifter blir att utreda och bedöma rätten till ekonomiskt bistånd och övrigt bistånd för vuxna enligt socialtjänstlagen. Arbeta med att motivera den enskilde till förändring, erbjuda råd och stöd samt följa upp beviljade insatser. Du samverkar med andra myndigheter.
Viss beredskapstjänstgöring ingår samt kvällsarbete.
Du har socionomexamen eller annan beteendevetenskaplig utbildning som arbetsgivaren prövar likvärdig. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet och erfarenhetf rån handläggning av försörjningssstöd. ASI - utbildning är en merit. B-körkort är ett krav.

Publiceringsdatum
2008-08-14

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Fr o m 2008-09-01 t o m 2009-02-28.

Ersättning
Fast lön
Individuell lönesättning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-08-23
Ange följande referens när du ansöker: SUN 2008/385
Ansökan kan skickas till e-postadress: social.utbildning@ludvika.se

Kontakt
Enhetschef Camilla Tallgren, 0240-863 90

Facklig kontakt
Susanna Öbrell SACO-SSR, 0240-863 90
Ann-Sofie Viklund SKTF, 0240-86000

Företag
Ludvika Kommun, Social- och Utbildningsförvaltning

Adress
Ludvika Kommun, Social- och Utbildningsförvaltning
77182 LUDVIKA

Kontorsadress
Biskopsvägen 10

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0240-86000

Jobbnummer
286863

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ludvika Kommun, Social- och Utbildningsförvaltning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ludvika Kommun, Social- och Utbildningsförvaltning: