Socialsekreterare Rehabteam
Försörjnigsstödsenhet 2 / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Försörjnigsstödsenhet 2 i Stockholm Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm.
Enskede-Årsta-Vantörs stadsdelsförvaltning består av sex verksamhetsavdelningar och två administrativa avdelningar. Inom förvaltningen arbetar cirka 2 200 medarbetare, främst inom förskola och fritid, stöd och service till funktionsnedsatta och äldreomsorg.
Publiceringsdatum2017-02-16Dina arbetsuppgifterVi söker 1 socialsekreterare till Rehabteamet.
KvalifikationerDu har socionomexamen eller annan likvärdig utbildning.
Du arbetar självständigt och strukturerat. Du är lugn och har en god samarbetsförmåga. Du värdesätter olikheter och förstår att olika bakgrund, kultur och grupptillhörighet kan påverka en själv och andra på olika sätt.
Du ska kunna uttrycka dig väl i skrift och ha kunskap om aktuell lagstiftning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Stockholms stad arbetar med kompetenbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: 2017-03-01 Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erfoderliga beslut fattas. Visstidsanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-27
Ange följande referens när du ansöker: 2017/875
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnika Angerfelt, enhetschef 08-508 20 394
FöretagFörsörjnigsstödsenhet 2
AdressFörsörjnigsstödsenhet 2
Slakthusplan 8A
11221 Stockholm
KontorsadressSlakthusplan 8A
Jobbnummer 3324884
Observera att sista ansökningsdag har passerat.