Socialsekreterare försörjningsstöd Vimmerby
AB Vårdlänken Bemanning & Rekrytering / Socialsekreterarjobb / Vimmerby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla socialsekreterarjobb i Vimmerby,
Hultsfred,
Ydre,
Kinda,
Västervik eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Vårdlänken Bemanning & Rekrytering i Vimmerby,
Hultsfred,
Ydre,
Västervik,
Vetlanda eller i
hela Sverige Vi söker
Dig med en socionomexamen eller har motsvarande meriter förvärvade på annat sätt samt ha minst tre års erfarenhet av arbete med försörjningsstöd. Uppdraget är i Vimmerby under perioden 2023-05-02 - 2023-09-01. Detta uppdrag kräver att du talar och skriver svenska på hög nivå samt är van vid att läsa och producera komplext material.
Du är en person som verkligen vill och kan samverka med kollegor, andra enheter inom IFO samt externa myndigheter.
Det är en fördel om du har erfarenhet av verksamhetssystemet LifeCare. Har du dessutom arbetat med Instrument X och motiverande samtal är det ett plus. Du förväntas vara på plats månadag till fredag.
Publiceringsdatum2023-03-20Dina arbetsuppgifterUppdraget innebär att vara socialsekreterare inom enheten för försörjning. Arbetet består av att utreda, fatta beslut kring rätten till försörjningsstöd, motiverande arbete till självförsörjning och remittera till insats samt uppföljning av dessa insatsar. Enheten för försörjning arbetar även med uppdraget förmedlingsmedel.
Anställning
Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning & Rekrytering, med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse.
Som konsult hos oss erbjuds du:
• Konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag i olika verksamheter
• Kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och semesterersättning
• Stora möjligheter att själv välja arbetsplats och arbetstider
• Hjälp med resa och boende om du arbetar på annan ort
• Introduktion och kontinuerlig coachning så att du snabbt kommer in i din roll
• En dedikerad och tillgänglig konsultchef, som själv varit verksam inom ditt yrkesområde
• Inbjudningar till seminarier och konsultträffar
Vårdlänken är ett auktoriserat bemanningsföretag genom arbetsgivarorganisationen Almega - en trygghet för dig som konsult. Det innebär bland annat att vi har kollektivavtal och gedigna ansvars- och olycksfallsförsäkringar för våra konsulter, samt att vi betalar in till din tjänstepension från den allra första kronan du tjänar.
Så ansöker duVarmt välkommen att skicka in din ansökan till oss via ansökningsformuläret. Urval och intervjuer sker löpande, så vi tar tacksamt emot din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten, var vänlig kontakta kontaktpersonen nedan. På
www.vardlanken.se/lediga-jobb presenterar vi alla våra lediga uppdrag.
Om företagetVårdlänken Bemanning & Rekrytering förmedlar intressanta konsultuppdrag och tjänster till dig som är läkare, sjuksköterska, undersköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut, socionom, chef eller har annan profession inom vård eller socialt arbete. Vårt mål är att ge dig ett flexibelt och utvecklande arbetsliv, samtidigt som vi tillsammans bidrar till en välfungerande vård- och omsorgssektor genom rätt kompetens på rätt plats.
Vi har över 25 års erfarenhet av vårdbemanning. Våra kunder är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Vi hjälper dem med skräddarsydda bemanningslösningar och hjälper även till att rekrytera personal till fasta tjänster. Det gör oss till helhetsleverantör av kompetens inom vård- och omsorgsområdet.
Läs mer på
www.vardlanken.se, samt följ oss på Linkedin:
www.linkedin.com/company/vardlanken Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2823".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare AB Vårdlänken Bemanning & Rekrytering (org.nr 556838-7897),
http://vardlanken.se/ Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Sofie Tärnblom
sofie@vardlanken.se 08-85 54 60 Jobbnummer 7567872
Observera att sista ansökningsdag har passerat.