Socialsekreterare

Värnamo Kommun / Administratörsjobb / Värnamo
2014-05-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Socialsekreterare" (publicerad 2024-10-16) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Värnamo, Hylte, Gnosjö, Gislaved, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Värnamo Kommun i Värnamo, Jönköping, Simrishamn, Ludvika eller i hela Sverige

Sektionen består av en ungdomsgrupp och en barn- och familjegrupp med sammanlagt 12 socialsekreterare samt familjehemssekreterare, mottagnings- sekreterare, familjerättssekreterare, familjebehandlare, ungdomsbehandlare, fältsekreterare, anställd kontaktperson, gruppledare och sektionschef. I barn- och familjegruppen har du goda möjligheter att som nyanställd få stöd och handledning i ditt arbete genom kollegor med läng erfarenhet. Det finns också regelbunden extern handledning.

Arbetsuppgifter: Utrednings och uppföljningsarbete med barn 0-12 år, jml socialtjänstlagen och LVU och i enlighet med dokumentationssystemet BBIC.

Kompetens och erfarenhet: Du ska ha socionomexamen och gärna erfarenhet av arbete inom socialtjänsten. Det är viktigt att du är engagerad, har lätt för att samarbeta och är bra på att dokumentera. Du behöver ha körkort. Vi ser gärna att du bifogar personligt brev och CV.

Publiceringsdatum
2014-05-26

Arbetstider och omfattning
Vikariat Vikariat snarast - 20150830

Ersättning
Individuell lönesättning tillämpas

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-06-09
Ange följande referens när du ansöker: MBF:2014:18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ann Andréen 0370-377410 ann.andreen@varnamo.se
Maria Wagrelius 0370-377410 maria.wagrelius@varnamo.se

Företag
Värnamo kommun

Adress
Värnamo kommun
Stadshuset, kyrktorget 1
33183 Värnamo

Kontorsadress
Se hemsida

Jobbnummer
1888534

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Värnamo Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Värnamo Kommun: