Socialsekreterare

Vetlanda kommun/Socialförvaltningen / Administratörsjobb / Vetlanda
2009-11-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Socialsekreterare" (publicerad 2011-02-02) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Vetlanda, Sävsjö, Eksjö, Ydre, Nässjö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vetlanda kommun/Socialförvaltningen i Vetlanda

Som socialsekreterare i vuxensektionen handlägger du ärenden om vård och behandling enligt SoL och LVM och i övrigt aktuell lagstiftning. I arbetet ingår att utreda och bedöma rätten till ekonomiskt bistånd samt att vuxensektionen även har huvudansvaret för ärenden där det förekommer våld i nära relationer. Vi arbetar främst med personer över 20 år med missbruk och beroendeproblematik men även med en del andra vuxna som kan ha behov av stöd, till exempel kontaktperson. Du kommer att ha extern handledning.

Publiceringsdatum
2009-11-18

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-12-02
Tjänsten utannonseras under förutsättning att erforderliga beslut fattas.
Ange följande referens när du ansöker: 107/09
Ansökan kan skickas till e-postadress: social@vetlanda.se

Kontakt
Camilla Waern-Nyström, sektionschef, 0383-972 68, camilla.waern-nystrom@vetlanda.se
Hanna Edvardsson, 1:e socialsekreterare, 0383-972 68, hanna.edvardsson@vetlanda.se

Facklig kontakt
Elisabet Coucher Björklund, 0383-972 05 (SSR), elisabet.bjorklund@vetlanda.se
Jan Carlsson, 0383-972 05 (SKTF), jan.carlsson@vetlanda.se

Företag
Vetlanda kommun/Socialförvaltningen

Adress
Vetlanda kommun/Socialförvaltningen
57480 Vetlanda

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0383-972 05
E-postadress: social@vetlanda.se

Jobbnummer
538989

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Vetlanda kommun/Socialförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vetlanda kommun/Socialförvaltningen: