Social Media Planner/Administrativ Assistent

Tgcc AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tgcc AB i Stockholm, Uppsala, Eskilstuna, Västerås, Örebro eller i hela Sverige

Vi letar efter en välorganiserad och kreativ Social Media Planner/Administrativ Assistent till vårt team i Stockholm. Du kommer att arbeta med utvecklingen och implementeringen av företagets sociala medie strategi i syfte att öka vår närvaro online och stärka företagets varumärke. Du kommer även att arbeta nära med företagets ledningsgrupp genom att vara behjälplig i olika administrativa uppgifter. Arbetsuppgifterna kommer därmed att vara varierande beroende på företagets behov och du kommer att spela en viktig roll som spindeln i nätet i en snabbt växande "start-up" i hjärtat av micro-mobilitets industrin. Anställningen är en heltidtjänst med 6 månaders provanställning.
Arbetsuppgifter:.
• Utveckla, implementera och sköta företagets sociala media strategi.
• Sköta företagets olika sociala media konton.
• Ta fram och presentera inlägg och idéer för ledningen.
• Rådge företaget i frågor rörande dess sociala media.
• Definiera och bevaka sociala media KPIs.
• Utföra olika administrativa uppgifter och fungera som "spindeln i nätet".
• Vara behjälplig till ledningsgruppen och underlätta för att alla ska kunna fokusera på sina huvudsakliga uppgifter.

Publiceringsdatum
2022-04-11

Profil
• Erfarenhet av tidigare administrativt arbete.
• Erfarenhet från att arbeta med sociala medier (LinkedIn, Facebook/Meta och Instagram)
• Väldigt god kommunikationsförmåga i både tal och skrift.
• Du har en positiv inställning och är målmedveten i ditt arbete.
• Klarar av att arbeta under tidvis högt tempo.
• God svenska och engelska är ett krav.

Det vi erbjuder:
• En chans att få arbeta i den snabbt växande och spännande micro-mobiliet industrin.
• Utrymme för att snabbt utvecklas professionellt i ett av europas snabbast växande start-ups.
• En flexibel roll som snabbt kommer att låta dig växa inom många olika områden.

Varför oss?
TGCC hjälper till att driva elektriska transformationen och digitaliseringen av kollektivtrafiken genom att vara utsläppsfria, och en fullserviceleverantör till den växande Micro-Mobilitetsindustrin. Vi arbetar nära med Micro-Mobilitetsleverantörer för att göra allmänhetens transport enklare och mer miljövänlig.
TGCC är stolta över att tillämpa lika möjlighet till arbete för alla. Vi strävar mot att anställa individer baserat på deras färdigheter och kvalifikationer oberoende av deras hudfärg, religion, könsidentitet, nationalitet, sexualitet, handikapp eller ålder. TGCC är engagerade i att främja en arbetskultur som är öppen, säker och respektfull för alla anställda. Vi anser att mångfal i erfarenhet, bakgrund och perspektiv berikar det arbete vi gör i att tjäna samhället. Häng med oss så kan vi göra Framtiden Grön; tillsammans!
Om du är intresserad av tjänsten, hör av dig till hr@greenchargingco.com med ditt CV och personliga brev. Märk ansökningen med Social Media Planner/Administrativ Assistent i ämnet.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-11

Adress
TGCC AB
Upplandsgatan 81 Källarplan
11344 Stockholm

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Social Media Planner/Adm ass.".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tgcc AB (org.nr 559244-3062)
Upplandsgatan 81 Källarplan (visa karta)
113 44  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: hr@greenchargingco.com

Kontakt
HR-assistent
Henning Hallin
hr@greenchargingco.com
0728879107

Jobbnummer
6528202

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tgcc AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tgcc AB: