Social Media Community Manager
Brand Impact Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brand Impact Sweden AB i Stockholm,
Lidingö,
Danderyd,
Huddinge,
Sollentuna eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-12-03Om företagetTryMyBox
www.trymybox.se (
http://www.trymybox.se) är Brand Impacts digitala kanal. Vi erbjuder konsumenter att prenumerera på en box fylld med olika varumärkens produkter. Vi är dessutom Sveriges första klimatpositiva box:)
Vi söker dig som...
• jobbat inom kundtjänst
• är van vid sociala medier och dess kommunikationsvägar
• är strukturerad, effektiv och självgående
• är serviceinriktad och professionell i ditt samspel med andra människor
• är duktig på att formulera dig i skrift och kommunicera effektivt
• är snabblärd
• är kreativ och kommer på bra lösningar när problem dyker upp
Vilka arbetsuppgifter ansvarar du för?
• Du kommer ansvara för att hantera och koordinera konsumentkontakternas frågor
• Du kommer kontakta och koordinera samarbeten med våra influencers
Övrigt om tjänsten
• Arbetstid 8-17 helgfria vardagar
• Arbetsplats Brand Impact HQ, Byängsgränd 22, 12040 Årsta
• Heltid med 6 månaders provanställning
Lycka till!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Provanställning tillämpas under 6 månader
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBrand Impact Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Brand Impact Sweden AB (org.nr 556764-9669),
http://www.brandimpact.se/ Arbetsplats Brand Impact
Jobbnummer 4983729
Observera att sista ansökningsdag har passerat.