Social Media Community Manager

Brand Impact Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brand Impact Sweden AB i Stockholm, Lidingö, Danderyd, Huddinge, Sollentuna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-12-03

Om företaget
TryMyBox www.trymybox.se (http://www.trymybox.se) är Brand Impacts digitala kanal. Vi erbjuder konsumenter att prenumerera på en box fylld med olika varumärkens produkter. Vi är dessutom Sveriges första klimatpositiva box:)

Vi söker dig som...

• jobbat inom kundtjänst
• är van vid sociala medier och dess kommunikationsvägar
• är strukturerad, effektiv och självgående
• är serviceinriktad och professionell i ditt samspel med andra människor
• är duktig på att formulera dig i skrift och kommunicera effektivt
• är snabblärd
• är kreativ och kommer på bra lösningar när problem dyker upp

Vilka arbetsuppgifter ansvarar du för?

• Du kommer ansvara för att hantera och koordinera konsumentkontakternas frågor
• Du kommer kontakta och koordinera samarbeten med våra influencers

Övrigt om tjänsten

• Arbetstid 8-17 helgfria vardagar
• Arbetsplats Brand Impact HQ, Byängsgränd 22, 12040 Årsta
• Heltid med 6 månaders provanställning

Lycka till!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Provanställning tillämpas under 6 månader

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Brand Impact Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Brand Impact Sweden AB (org.nr 556764-9669), http://www.brandimpact.se/

Arbetsplats
Brand Impact

Jobbnummer
4983729

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brand Impact Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brand Impact Sweden AB: