Éslöv söker Fastighetsförvaltare
Eslövs kommun, Serviceförvaltningen / Administratörsjobb / Eslöv
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Eslöv,
Kävlinge,
Höör,
Lund,
Svalöv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Eslövs kommun, Serviceförvaltningen i Eslöv Med hjärta, framtidstro och våra värdeord - engagemang, nyskapande och allas lika värde - arbetar vi tillsammans för att skapa resultat och nå vår vision; Skånes bästa kommun att bo och verka i 2025.
Serviceförvaltningens verksamhetsidé är att leverera tjänster till kommunens förvaltningar för att stärka deras verksamheter. Förvaltningens uppdrag är att till självkostnad sälja tjänster inom områdena IT, fastighetsförvaltning med städservice, byggprojekt samt måltider till övriga förvaltningar inom kommunen. Utöver detta finns tolkförmedling, kontaktcenter och mat och elevtransporter. Våra framgångsfaktorer är attraktiv arbetsplats, service till kunderna, spetskompetens och den hållbara förvaltningen.
Publiceringsdatum2019-03-08ArbetsuppgifterNu söker vi en fastighetsförvaltare med ansvar för löpande förvaltning, drift och utveckling av kommunens offentliga och specialfastigheter. Det innebär att du ser till att lokalerna uppfyller ställda krav på bland annat säkerhet, tillgänglighet och miljö med ansvar för myndighetsbesiktningar och verksamhetsförbättringar. Du planerar underhåll och genomförande av renoveringsobjekt för både om- och tillbyggnader med tillhörande uppföljning. Som fastighetsförvaltare har du budget- och resultatansvar för de projekt du leder. Du ansvarar för kontakt och samordning med kunder, entreprenörer och konsulter i underhålls- och hyresgästanpassningsprojekt, för detta behövs kunskaper i entreprenadjuridik.
KvalifikationerVi söker dig som är utbildad fastighetsingenjör/förvaltare eller motsvarande.
Du har tidigare erfarenheter från arbete i fastighets- och/eller byggbranschen. Tjänsten kräver erfarenhet av att driva projekt, kunskaper kring genomförande av upphandlingar (LOU) samt att du är förtrogen med upprättande av hyresavtal. Vi ser gärna en bakgrund inom både kommersiell och kommunal förvaltning samt kunskaper inom såväl fastighetsekonomi som fastighetstekniska frågor.
Tjänsten kräver körkort klass B
Som person har du lätt för att planera och organisera utnyttjar tiden effektivt och organiserar resurser som behövs för att utföra uppgifter.
Du har lätt för att skapa relationer både internt och externt. Lyssnar, rådfrågar andra och kommunicerar proaktivt och respekterar andras åsikter och bidrag.
Du har lätt för att fatta snabba och tydliga beslut och har lätt för att tala offentligt och utstrålar trovärdighet.
ÖVRIGT
I Eslövs kommuns arbetsgivarerbjudande har vi sammanställt tio goda anledningar till att välja oss som arbetsgivare. Ta del av det och läs mer om hur det är att arbeta i Eslövs kommun på vår hemsida;
https://eslov.se/naringsliv-arbete/arbetsmarknad/lediga-jobb-i-kommunen/eslovs-kommun-som-arbetsgivare/Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt.
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vid problem med ansökan var god kontakta Visma Recruit 0771-693 693.
Inför rekryteringsarbetet har Eslövs kommun tagit ställning till önskvärda rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: 2019-04-15 eller enligt överenskommelse.
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-31
Ange följande referens när du ansöker: C25977 - 2019
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLiselotte Magnusson
liselotte.magnusson@eslov.se 0413-624 59
FöretagEslövs kommun, Serviceförvaltningen
AdressEslövs kommun, Serviceförvaltningen
Eslöv
24180 ESLÖV
Kontorsadress24180
Jobbnummer 4656629
Observera att sista ansökningsdag har passerat.