Slipad Chefsassistent Sökes Till Lr Ream
Poolia / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu söker vi dig som vill anta utmaningen som chefsassistent på konsultuppdrag hos LR Real Estate Asset Management AB. Tjänsten är ett föräldravikariat på femton månader med start i juli. Vi intervjuar lämpliga kandidater löpande.
LR Ream är ett Asset Management företag som tillhandahåller företagsledning och styrning för det börsnoterade fastighetsbolaget Northern European Properties Ltd. Läs gärna mer om verksamheten på
www.lrp.seVi erbjuder dig ett spännande och omväxlande arbete på några av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser. Ditt arbete hos oss leder till ett omfattande och eftertraktat CV, som passar för både nationella och internationella karriärer. Din anställning på Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen (före detta HTF) och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring.
Publiceringsdatum2008-04-22ArbetsuppgifterDetta är ett konsultuppdrag med stor bredd och variation på arbetsuppgifter. Du kommer att vara kontakten mellan flera viktiga positioner inom verksamheten och bland annat ägna dig åt att:
• ansvara för upprättande av reseräkningar och tidrapporter
• hantera fakturor
• stämma av handkassa
• projektföra kostnader
• se till att samtliga skrivare, fax och scanner fungerar
• arkivera, skriva brev, hjälpa till med material inför konferenser mm
• supporta vid upprättandet av nya/befintliga PowerPointpresentationer
• ansvara för resebokningar etc
• ordna företagsarrangemang såsom vårfest, julbord, kundevents mm
• uppdatera hemsidan med pressmeddelanden och information
• ordna publicering av pressmeddelanden via RNS/Euronext
• vidareförmedla journalister och analytiker till Ordförande samt VD
• ansvara för att rätt material inkommer i tid inför utskick av styrelsematerialet
• agera kontaktperson med funktioner på Jersey.
Tjänsten innebär ansvar för att svara i växeln och se till att köket har alla tillbehör som ska finnas. Du har även ansvar för att ordna inför möten med kaffe och vatten etc. samt städa undan efteråt.
I din roll står du således för den allmänna trivseln på kontoret, allt från att vattna blommor och plocka undan tidningar till att byta glödlampor. Egna initiativ är alltid välkomna, oavsett om det gäller förslag till nya förbättringar eller att påminna folk om tider, möten, deadlines etc.
Verksamheten är i en expansiv fas och därför kan arbetsuppgifterna komma att förändras över tid.
ErfarenhetVi vill att du har minst gymnasieutbildning, gärna med ekonomisk inriktning samt flera års erfarenhet som assistent/sekreterare. Att du har erfarenhet av ett mångsidigt receptionistarbete är ett krav.
Dina datorkunskaper i Office-paketet är goda och du kommunicerar flytande på engelska, både muntligt och skriftligt.
Till ditt sätt är du representativ, självgående och en duktig organisatör. Du står för flexibilitet, rutinerat servicetänk och god prioritetsförmåga.
Välkommen med din ansökan.
FöretagetPoolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden ekonomi, administration och IT. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i sex länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningTräningsbidrag, sjukvårdsförsäkring och sociala arrangemang såsom seminarier och konsultträffar.
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: STHLM10Y18YI0
Ansökan sker via företagets webbplats.
FöretagPoolia
AdressPoolia
Warfvinges väg 20
10425 Stockholm
Jobbnummer 199795
Observera att sista ansökningsdag har passerat.