SL kundtjänst söker nya kollegor!

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
2018-09-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "SL kundtjänst söker nya kollegor!" (publicerad 2018-10-01) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås, Bollebygd, Linköping, Norrköping, Borlänge eller i hela Sverige

SL Kundtjänst, SL Center och Waxholmsbolaget är en del av verksamheten inom SL. Ett hundratal medarbetare hos Releasy har som huvuduppgift att arbeta för en utveckling av SL- trafiken. Enkelt, samordnat och med hög kompetens ger våra kundtjänstmedarbetare information till och hanterar synpunkter från resenärer i Stockholms Län. Resenären i SL- trafiken ska alltid ha korrekt information och rätt biljett för en trygg resa.

Som medarbetare på SL kundtjänst besvarar du samtal från resenärer gällande bland annat reseplanering, biljettinformation och trafikupplysning. Din arbetstid är enligt kollektivavtal och förlagd under kundtjänstens öppettider, för närvarande från måndag till söndag mellan 06.00 och 23.00. I tjänsten ingår även mailhantering, chatt samt en del administration.

Om Releasy:

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 200 medarbetare. Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål. Du blir anställd av Releasy och arbetar på vårt kontor i Pulsen-huset där SL har en avdelning med tre team.

Om dig:

• Du trivs i mötet med andra människor.
• Du vet vad bra kundservice innebär.
• Du är en strukturerad person med bra tålamod.
• Du arbetar gärna i ett högt tempo under de perioder som kräver det.
• Du har en hög arbetsmoral och stort intresse av utveckling.
• Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
• Du har god datorvana.

Erfarenhet och/eller utbildning inom kundservice är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Publiceringsdatum
2018-09-26

Ersättning
Enligt kollektivavtal med Unionen.

Arbetstider:

Schema med varierande arbetstider under dag, kväll och helg, anställningsgrad 100%.

Förmåner och fördelar hos Releasy Customer Management:

• Möjlighet att utvecklas inom andra uppdrag och ta del av våra interna utbildningar.
• Engagerade ledare som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
• Friskvårdsbidrag samt tillgång till massage på jobbet.
• Möjlighet till kortare pass för att du som anställd ska kunna kombinera arbetet med studier.

Låter det intressant?

Skicka då in din ansökan redan idag!

Urval och rekrytering sker löpande. Planerad utbildning startar måndag 8 oktober.

Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Onboarder Per Kandevik på
per.kandevik@releasy.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Per Kandevik per.kandevik@releasy.se 070 384 59 70

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Jobbnummer
4367641

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: