Skötare/undersköterska, samordningsuppdrag, avd 46 psykiatrisk s - Region Värmland - Vårdarjobb i Karlstad
Skötare/undersköterska, samordningsuppdrag, avd 46 psykiatrisk s
Region Värmland / Vårdarjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla vårdarjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums
Visa alla jobb hos Region Värmland i Karlstad

Region Värmland är till för att alla i Värmland ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi är cirka 8000 medarbetare som arbetar med hälso- och sjukvård, tandvård, regional utveckling och kollektivtrafik.

Som medarbetare på psykiatriska slutenvården i Karlstad kommer du in i början av en spännande utvecklingsresa där grunden är god psykiatrisk omvårdnad med fokus på professionellt bemötande. Alla är vi viktiga lagspelare i detta utvecklingsarbete.
Psykiatriska slutenvården består av en psykiatrisk akutmottagning, fem vårdavdelningar, en tillnyktringsenhet samt Beroendecentrum som är ett HVB-hem. Verksamheten är placerad i särskilt anpassade lokaler för målgruppen i psykiatrihuset, Centralsjukhuset i Karlstad.
Vi söker nu en skötare/undersköterska med uppdrag som samordnare till avdelning 46. Avdelningen har 14 vårdplatser. Uppdraget är att erbjuda vård till patienter med bland annat oro, ångesttillstånd och depressioner. Patienter med bipolär diagnos och psykosliknande symtom vårdas också på avdelningen. Specifikt för avdelning 46 är att erbjuda akutslutenvård till svårt sjuka ätstörningspatienter. Du erbjuds ett stimulerande arbete, en individuell introduktion och en mentor som stöd. Du har också tillgång till yrkeshandledning.


Skötare/undersköterska, samordningsuppdrag, avd 46 psykiatrisk slutenvård


Publiceringsdatum
2021-08-02

Dina arbetsuppgifter
Som skötare/undersköterska arbetar du patientnära med psykiatrisk omvårdnad. Uppdraget som samordnare innebär att du i nära samarbete med avdelningschef har hand om daglig bemanning. Du samverkar med samordnare på övriga avdelningar för att planera och fördela personalresurser. Du förväntas vara ett administrativt stöd i HR- och lönesystemet Heroma och journalsystemet Cosmic. Administrativa uppgifter såsom sjuk- och friskanmälningar, vikarietillsättning, planering för ledigheter och utbildningar, schemaläggning, beställningar, upprättande av mötesprotokoll och posthantering är exempel på administrativa uppgifter som ingår i samordningsuppdraget.
Tillsvidareanställning som skötare eller undersköterska med ett tidsbegränsat uppdrag som samordnare. Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan.


Övrig information

Inför anställning inom psykiatri gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.

Kvalifikationer
Du som söker är utbildad skötare eller undersköterska med god administrativ förmåga. Vi ser gärna att du har kunskaper och erfarenheter från såväl omvårdnadsarbete som administrativa arbetsuppgifter. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, samarbetsförmåga liksom förmågan att arbeta självständigt. Samordnarens arbetsuppgifter kan variera över tid vilket kräver flexibilitet och förmåga att hålla många bollar i luften samtidigt.

Ansökan

Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Läs mer här

Här berättar några av våra medarbetare om sitt arbete

https://www.regionvarmland.se/berattelser

Fackliga företrädare nås via växeln 010-831 50 00

Varaktighet, arbetstid
100 procent , Tillträde snarast eller enligt överenskommelse

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-08-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
REGION VÄRMLAND

Jobbnummer
5881865

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Region Värmland: