Skoda söker konsult inom Business Development
2Complete AB / Kontorsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2Complete AB i Södertälje,
Nykvarn,
Botkyrka,
Huddinge,
Gnesta eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-03-30ArbetsuppgifterSkoda har som mål att under de nästkommande åren växa i Sverige och för att kunna göra det på bästa sätt kommer man att arbeta med unika fokusområden hos Återförsäljarna. Vi söker nu en Business Developer till Skoda som kan och har erfarenhet av att arbeta med att implementera koncept, titta på lönsamhet och arbeta med processer för kundnöjdhet.
I rollen som Business Developer arbetar du som stöd för Skodas märkeschef där du kommer att arbeta internt, mot fabrik samt vara ute hos Återförsäljarna. Det ingår därför ca 3-4 resdagar i veckan under vissa perioder.
Vidare är du erfaren med att kunna läsa nyckeltal och göra analyser i relation till kundnöjdhet och effektivitet i verksamheten.
Du arbetar med frågor som berör hur återförsäljarna uppnår bästa lönsamhet genom att sälja Skodas bilar. Resultatet är viktigt för att de ska vilja investera i Skoda. Du har även en förmåga att kunna förmedla Skodas koncept och få Återförsäljarna att se vikten av att följa det.
Du kommer utbilda inom Skodas "Customer Service Process" där du snabbt skapar accept hos VD och försäljare för att implementera de olika stegen i processen. Du kommer också att genomföra intervjuer av kunder i kundnöjdhetssyfte där du ansvarar för att ta fram en handlingsplan. Du kommer även att arbeta i samråd med konsulter från Accenture där man analyserar nyckeltal och tittar på resultat av tidigare projekt inom kundnöjdhet.
Detta är en bemanning på tio månader med möjlighet till förlängning.
ProfilDu har en finansiell bakgrund där du sedan tidigare arbetat med verksamhetsutveckling. Som person är du inte främmande för att driva processer och att arbeta med olika avdelningar i en organisation. Du är van vid att ta ansvar och är anpassningsbar till att förändringar kan ske inom projektet.
Vi ser gärna att du har hög IT-kompetens inom Word, Powerpoint och Excell. Du trivs och har erfarenhet av ett internationellt klimat och för att klara detta på bästa sätt talar och skriver du svenska och engelska obehindrat.
Passar detta in på dig? Välkommen med din ansökan redan idag då vi går igenom ansökningar löpande.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-22
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 541
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Lüning 08 445 43 44
caroline.luning@2complete.seFöretag2Complete AB
Adress2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm
KontorsadressSveavägen 33, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2751943
Observera att sista ansökningsdag har passerat.