Skicklig administratör till myndighet i Norrköping!

Perido AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Norrköping, Linköping, Katrineholm, Nyköping, Motala eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av administration inom offentlig förvaltning och trivs bra i en omväxlande miljö med varierande arbetsuppgifter? Skulle du beskriva dig själv som en noggrann och strukturerad person? Då kanske du är rätt person för tjänsten!

Publiceringsdatum
2019-03-14

Beskrivning
Perido söker nu en erfaren administratör till en av våra kunder, en viktig myndighet. I denna tjänst arbetar du på verksamhetens kontor i centrala Norrköping.

I rollen som administratör kommer du vara ett operativt stöd åt myndigheten genom att sköta administrativa fastlagda rutiner som att planera och samordna, formulera brev och protokoll samt en del projektplanering. Din kommunikativa och sociala sida kommer väl till pass när du tar ärenden via mejl och telefon. Ditt strukturerade arbetssätt blir viktigt vid krediteringar av fakturor och enklare fakturering. Till dina arbetsuppgifter tillkommer även andra administrativa uppgifter vilket gör detta till en rolig och variationsrik roll.

Vi tror att du som söker det här uppdraget är en lyhörd och serviceinriktad person med ett lösningsfokuserat förhållningssätt. Du har en utpräglad administrativ ådra, är noggrann och har en god planeringsförmåga. Ingen uppgift är för liten eller stor, prestigelöst prioriterar du att arbetet ska flyta på för hela organisationen. Du har med fördel arbetat med fakturahantering eller inom myndighet tidigare.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst 3 år arbetslivserfarenhet som administratör
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift
• Erfarenhet av arbete inom offentlig förvaltning

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2019-09-30, men chans till förlängning. Tillträde 2019-04-15.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 48 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30844 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-13
Ange följande referens när du ansöker: 30844
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Jobbnummer
4669665

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: