Skarp Orderadministratör för omgående behov!

SW GBG / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW GBG i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

Har du god förståelse för hela orderflödet och är en duktig administratör? I så fall har vi på SW en spännande tjänst hos en av våra kunder! Du kommer sitta i trevliga och ljusa lokaler i Almedal med nära till kommunikationer.  Uppdraget är tänkt att starta omgående och löpa i 3-6 månader med chans till förlängning där efter.

Intresserad? Sök tjänsten redan idag då tjänsten skall tillsättas omgående!

Tjänstebeskrivning
Du kommer ansvara för stora delar av orderflödet och arbetar nära företagets inköpare och ha mycket kontakt med både säljare och projektledare. I ditt arbete ingår att stämma av och kontrollera inkomna order samt registrera dessa. Du arbetar även med forecasts, hanterar frågor kring produktionsplanering samt kontrollerar och förbereder inför fakturering. Då order- och planeringsarbetet påverkar produktionsgruppen kommer du även ha tät dialog med personerna i den arbetsgruppen för att stämma av och planera kommande arbeten.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som är väl insatt i och har arbetat med hela orderflödet och nu vill fortsätta i en nyckelfunktion med många kontaktytor inom företaget. Som person behöver du vara stresstålig, ansvarstagande och ha ett holistiskt synsätt. Du kommer behöva hantera många uppgifter parallellt och det är viktigt att du kan arbeta effektivt utan att tappa strukturen i ditt arbete.

För att lyckas i rollen behöver du även ha god vana av att arbeta i något av de större affärssystemen samt ha generellt god IT-kunskap. Har du arbetat i Navision är detta meriterande och likaså om du har erfarenhet av tull- och exporthantering. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav och har du kunskaper i franska är detta meriterande.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Tomas Bogren 031-333 54 84.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi .

Varaktighet, arbetstid
Dagtid Heltid

Publiceringsdatum
2016-03-03

Ersättning
Enl. ö.k

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tomas Bogren +46 31-333 54 84

Företag
SW GBG

Adress
SW GBG
Kungsgatan 48A
41115 GÖTEBORG

Kontorsadress
Kungsgatan 48A, Kungspassagen

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2703820

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW GBG

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW GBG: