Skapa kundupplevelser i världsklass med teknik i fokus!

Xzakt Kundrelation AB / Kundservicejobb / Gävle
2024-01-10


Visa alla kundservicejobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Hofors eller i hela Sverige

Är du fascinerad av teknik och vill vara en nyckelspelare i ett dedikerat team som levererar kundservice i världsklass? Denna möjlighet är din väg till en spännande resa tillsammans med oss på Xzakt!

Vi söker engagerade kollegor för att förstärka vårt kundserviceteam i samarbete med en framstående internationell leverantör av toppmodern teknologi och tjänster. Som kundservicehandläggare kommer du att vara vårt ansikte utåt, fokuserad på att säkerställa en överlägsen kundnöjdhet genom att assistera kunder med teknisk support, produktinformation, garantivillkor, samt hantera reklamationer och returer inom hushållsapparater och vitvaror via telefonsamtal och mejlhantering.

Din resa hos Xzakt inleds med en omfattande introduktion och utbildning för att ge dig verktygen du behöver för uppdraget. Att vara väl rustad för att hantera dessa frågor kräver inte bara teknisk kunskap utan också utmärkt kommunikationsförmåga och förmåga att lösa problem effektivt. Det centrala för oss är att du trivs i kundkontakt och får energi av att hjälpa andra.

Under vår utbildning för att bli en skicklig kundservicehandläggare kommer du inte bara att förvärva teknisk kunskap, utan vi prioriterar även att forma dig till en teamplayer som värdesätter kundkontakt och trivs med att skapa positiva kundupplevelser. Viktigast av allt är att våra kunder alltid ska uppleva ett vänligt, professionellt bemötande och snabb service.

På Xzakt strävar vi efter att bygga stolthet, motivation och engagemang. Vi är dedikerade till att göra kunden till vår prioritet och strävar alltid efter att överträffa deras förväntningar. Om du brinner för att skapa en extraordinär kundupplevelse, är det något vi värdesätter och vill belöna - det kommer definitivt att synas i din lönecheck!

För oss på Xzakt är våra medarbetare vår viktigaste tillgång, och därför erbjuder vi följande:

En bonusmodell som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och resultat.

Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas.

En trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med fackföreningen UNIONEN och Almega.

En bred gemenskap inom företaget med en familjär atmosfär, där vi tar oss tid att ha roligt tillsammans genom vår trivselkommité, inklusive aktiviteter som padelkvällar, årliga jul- och vårfester, samt after work-evenemang med mera.

Ett bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De som bidrar med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000 kr extra på lönen.

I rollen som kundservicehandläggare behöver du:

Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning).

Förmåga att tala och skriva obehindrat på både svenska och engelska.

God datorvana.

Rent brottsregister.

Meriterande är om du:

Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt.

Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor.

Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål.

Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad.

Saknar du något av ovan men är övertygad om att du skulle passa hos oss på Xzakt? Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemang finns inget stopp. Sök jobbet och övertyga oss!

Månadslön vid heltid under 24 år: 20.081 kr/mån. Månadslön vid heltid över 24 år: 23.054 kr/mån.

Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h.

Anställningsstart: 22 januari

Arbetstider: Huvudsakligen vardagar kl. 08-17, men det kommer även förekomma vissa kvällar och helger.

Anställningsgrad: 80%. Visstidsanställning med chans till förlängning.

Vi slopar traditionella CVn för att ge dig en rättvis chans att låta din personlighet och ditt potential lysa! Genom att använda oss av urvalsfrågor vill vi lyfta fram dina unika färdigheter, driv och vilja att växa. Vi bryr oss mindre om formella dokument och mer om dig. Genom att ta bort CV-fokuset strävar vi efter en mer inkluderande rekryteringsprocess där alla har möjlighet att visa upp sitt bästa jag och trivas i vårt team.

Vill du vara med oss på den här resan? SÖK IDAG! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot ett personligt möte!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-06-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913), https://www.xzakt.com/

Arbetsplats
Xzakt Kundrelation

Kontakt
Sofie Hagelin
sofie.hagelin@xzakt.com
0738537087

Jobbnummer
8382440


Prenumerera på jobb från Xzakt Kundrelation AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xzakt Kundrelation AB: