Skanova Kundservice

Telia Company Skanova / Butikssäljarjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia Company Skanova i Kalmar, Malmö eller i hela Sverige

Vi på Skanova erbjuder Sveriges största öppna nät.
Vårt fiber- och kopparnät har mycket hög driftsäkerhet, täcker hela landet och är tillgängligt för alla teleoperatörer.
Med nätet som bas kan våra kunder sälja exempelvis telefoni, bredband och datakommunikation till företag och privatpersoner.
Skanova är ett eget bolag inom Telia Company-koncernen.
Läs mer på www.skanova.se

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!

Välkommen till oss!

Skanova Kundservice ingår i division Försäljning som har till uppgift att sälja Skanova produkter till operatörer på svenska marknaden.

Skanova Kundservice är kundingången för Skanovas Operatörskunder. Kontakten sker via telefon, web och funktionsbrevlådor. Vi granskar och lägger in avropsbeställningar samt tillhandahåller support för fiber- och kopparbeställningar i ett automatiskt flöde. Vi har också affärs- och produktdialoger med våra kunder kring Skanovas produktportfölj.

Tjänsten är tillsvidare.

Publiceringsdatum
2016-08-29

Arbetsuppgifter
Hantera frågeställningar kring pågående beställningar och leveranser. Dialog med våra kunder kring Skanovas produkter. Tillhandahålla support för offerter,ordrar och leveranser som rör Skanovas produkter. Skapa förtroende för dig själv och Skanova genom att ha god kännedom om kundens affär och verksamhet samt genom att säkerställa likabehandling
Vad vi erbjuder
Vi erbjuder ett stimulerande arbete i ett trivsamt arbetsklimat och en bra arbetsmiljö. Du får goda möjligheter att använda och utveckla ditt affärsmannaskap vilket påverkar vårt gemensamma resultat.

Kvalifikationer
3-årig gymnasieutbildning Du är engagerad och har ett stort intresse för att skapa goda kundrelationer för att kunna utveckla vår affär framåt. Goda kunskaper i Officepaketet God förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt Du har ett intresse för IT-relaterade frågeställningar och trivs också i rollen som problemlösare Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet där service och bemötande är ledord.
Vem är du?
Du är engagerad, intresserad av affärer och av att hitta lösningar som skapar en nöjd kund. Kundorientering och en god känsla för service är viktigt för att lyckas i jobbet. Du arbetar självständigt och strukturerat. Att jobba tillsammans och hjälpa varandra är också viktigt för dig.

Placeringsort
Kalmar

Du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2016-09-18.
Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning sker enligt överenskommelse.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Har du frågor kontakta: Maria Törnström 070-5394040

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare heltid Enligt ök

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Törnström +46 70-5394040

Företag
Telia Company Skanova

Adress
Telia Company Skanova
Stjärntorget 1
16994 Solna

Kontorsadress
Stjärntorget 1

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3018410

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia Company Skanova

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia Company Skanova: