Sjuksköterska, vårdplaneringsteam

Karlstads kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen / Sjuksköterskejobb / Karlstad
2008-09-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sjuksköterska, vårdplaneringsteam" (publicerad 2010-10-02) ⬅️


Visa alla sjuksköterskejobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Karlstads kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen i Karlstad

Biståndsenheten tillhör organisatoriskt vård- och omsorgsförvaltningen. Enheten består av hemtjänst/bo-, vårdplanerings-, LSS- och debiteringsteam. Som stöd till dessa team finns ett mottagningsteam. Totalt består biståndsenheten av 34 personer. Enheten leds av biståndschef.

Publiceringsdatum
2008-09-27

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med bedömning av de som har varit på sjukhus och ska återvända till sitt hem eller till korttidsboende.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är leg. sjuksköterska med minst ett års yrkeslivserfarenhet inom befattningsområdet.

Arbetstider och omfattning
Vikariat, tillträde: 2008-12-01 - 2009-12-31

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: Individuell lönesättning, 100% sysselsättningsgrad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-10-13
Karlstads kommun arbetar aktivt för jämställdhet och mångfald i arbetslivet och vill därmed tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald kan tillföra verksamheten
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Per Söderberg, 054-295934, per.soderberg@karlstad.se

Facklig kontakt
Wanja Lööv, 054-295992, 070-59017 50, wanja.loov@karlstad.se

Företag
Karlstads kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen

Adress
Karlstads kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen
Vård- och omsorgsförvaltningen
65184 Karlstad

Jobbnummer
320829

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Karlstads kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Karlstads kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen: