Sjuksköterska Vårdavdelning 64
Region Värmland / Sjuksköterskejobb / Torsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjuksköterskejobb i Torsby,
Sunne,
Hagfors,
Munkfors,
Arvika eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Värmland i Torsby,
Sunne,
Hagfors,
Munkfors,
Arvika eller i
hela Sverige Region Värmland är till för att alla i Värmland ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi är cirka 8000 medarbetare som arbetar med hälso- och sjukvård, tandvård, regional utveckling och kollektivtrafik.
Hälso- och sjukvården är Region Värmlands största verksamhet. Tillsammans med våra patienter stärker vi folkhälsan och utvecklar hälso- och sjukvården så att den kan bidra till en livskvalitet i världsklass för Värmlands befolkning.
Vi driver 30 vårdcentraler med mödra- och barnhälsovård och många andra specialistmottagningar. I Värmland finns akutsjukhus i Arvika, Karlstad och Torsby.
Om verksamheten
Avdelning 64 är en vårdavdelning med 24 vårdplatser.
Vår specialitet är ortopedi, både akut och planerad ortopedisk kirurgi. Därtill vårdar vi även medicin- och kirurgpatienter. Detta patientklientel främjar en stor kunskapsbredd och variation i arbetet. Vi är 38 glada medarbetare som utmärker sig som en mycket hjälpsam och öppenhjärtig arbetsgrupp.
Publiceringsdatum2021-11-04Dina arbetsuppgifterOrtopedisk vård är mycket givande. Dina insatser och åtgärder ger konkreta resultat och det är en glädje att se hur dessa riktat främjar patientens rörelseförmåga.
När du jobbar hos oss kan du med stolthet känna att du bidrar till värmlänningens välbefinnande. Vi är nämligen en av två enheter i Region Värmland som har uppdraget att utföra elektiv primär proteskirurgi för knä/höfter. Du kommer att möta patienter med adresser spridda i hela Värmland. Du kommer att arbeta i ett omväxlande team av sjuksköterskor och undersköterskor. Dina arbetsuppgifter omfattar både basal- och specifik omvårdnad inom både ortopedi- /kirurgi- och medicin. Nattjänstgöring hos oss innebär ett nära samarbete med övriga i teamet där ni tillsammans planerar och utför all omvårdnad.
Vi söker en sjuksköterska natt 80%, alternativt mixad tjänst 100%. Tjänstgöringsgrad kan diskuteras om önskemål finns om annat. Vill du kombinera två tjänster eller kan du bara arbeta deltid? Tveka inte att höra av dig, så kan vi se på möjligheterna.
KvalifikationerDu har svensk legitimation som sjuksköterska. Du har goda språkkunskaper i svenska, både i tal och skrift. Du bör ha minst ett års erfarenhet i yrket då självständighet är en förutsättning för nattjänstgöring. Körkort B är ett krav.
Du är trygg, stabil med en personlig mognad som gör dig handlingsbenägen och är anpassningsbar. Ditt goda omdöme behövs för att göra egna avvägningar och prioriteringar, med ibland begränsad information och tid. Samarbetsförmåga är en förutsättning.
https://www.regionvarmland.se/berattelserÖvrig informationI samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.
Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Varaktighet, arbetstid
Natt 80%, alternativt mixad tjänst 100%.. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön, individuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagREGION VÄRMLAND
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Värmland (org.nr 232100-0156)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Sjukhuset Torsby, Vårdavdelning 64
Kontakt Sofie Liljemark, avdelningschef
010-834 71 12 Jobbnummer 6094435
Observera att sista ansökningsdag har passerat.