Självständig redovisningsekonom för längre uppdrag i Malmö

Experis Finance Huvudkontor / Redovisningsekonomjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Malmö, Staffanstorp, Lund, Trelleborg, Landskrona eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2015-08-20

Dina arbetsuppgifter
För kunds räkning söker Experis Finance i Malmö en självgående avancerad ekonomiassistent/redovisningekonom som kan hantera alla ekonomiska moment såsom löpande bokföring, allmän administration såsom reklamationer, kundmail samt ansvarig för att hantera onlineservice då vår kund är verksam inom handelsbranschen.
Kunden har en extern kundtjänst som du hjälper till att stödja.
Tjänsten innefattar ekonomi och administration och du är såklart väldigt strukturerad och självgående. Ett krav är att kunna sköta all bokföring samt hantera moms och likvärdiga ekonomiska uppgifter.

Placeringsort är i Malmö och tjänsten är på heltid.

Vem är du?

• Minst 5 års erfarenhet inom bokföring.
• God kunskap i affärssystemet Specter.
• Självgående då mycket kontakt kommer ske via mail och telefon.
• Goda språkkunskaper i svenska för att kunna besvara kundärende både i telefon och skrift.
• Flexibel. Somliga dagar väldigt lugna, andra kaos.
• Förståelse för att arbeta i nystartat bolag, dvs entreprenörsanda.
• Plus om intresse finns för kläder men inte avgörande.
• Administrativt proffs. Ledning väldigt entreprenörsdriven så en person som har stenkoll på det administrativa.
• God datorvana samt god kunskap i Excel för att kunna generera rapport och analys.
• Vi är ett litet bolag där alla gör allt. Tjänsten är även en assistentroll till ägaren av företaget.

Vad kan vi erbjuda dig?

Experis är specialisten på specialister inom ingenjörer/ekonomi/chef/sälj&marknad. Vi ger specialister möjlighet att växla upp eller byta spår i sin yrkesbana.
På Experis Finance får du som konsult kompetensutveckling genom längre kvalificerade uppdrag. Vi har flertalet av Sveriges mest attraktiva företag som kunder och vår uppgift är att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag.

Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal och ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Experis värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via länken här intill. Mer om uppdraget och andra frågor besvaras direkt av konsultchef Camilla Norén, 040-66 06 320, camilla.noren@se.experis.com

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-09-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amela Gogic 040-66-06-332

Företag
Experis Finance Huvudkontor

Adress
Experis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2398066

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance Huvudkontor: