Självständig ekonomi- och inköpsansvarig

Skill Scandinavia AB / Ekonomiassistentjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skill Scandinavia AB i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Åtvidaberg eller i hela Sverige

Är ansvar något som du stimuleras av? Väntar du på att få ta dig an en roll där du har möjlighet att påverka utformningen och verkligen känna att din roll är viktig? Då är det här utmaningen för dig!

Ditt arbetsområde:

Du erbjuds en bred roll med mycket ansvar och stora möjligheter att själv utforma arbetsmetoder, rutiner etc. Du blir en viktig del och får en central roll i verksamheten.

I dina uppgifter ingår allt ifrån hantering av leverantörs- och kundfakturor till löpande bokföring. Du ansvarar för inköp och har därmed kontakt med leverantörer och distributörer.

Tanken är att efterhand bygga på med ansvarsområden i takt med att du arbetar dig in i rollen.

Din erfarenhet:

Du har en för tjänsten relevant högskoleutbildning samt ett par års arbetslivserfarenhet inom området.

Svenska i tal och skrift är ett krav.

Kunskap eller erfarenhet av Navision är meriterande.

Din person:

Du är initiativtagande och trivs med att arbeta självständigt. Målinriktad och ansvarstagande är egenskaper som du förknippas med och du tycker att det är viktigt att slutföra det som du har påbörjat. Du är noggrann och eftersträvar högsta kvalité i ditt arbete. Du är detaljerad och har förmågan att bryta ner problem i sina beståndsdelar men inte på bekostnad av sammanhanget. Vidare ser vi att du har förmågan att prioritera inom befintliga och tillkommande arbetsuppgifter samt är öppen för nya uppgifter.

Då du har många kontaktytor är det viktigt att du är kommunikativ och serviceminded.

Anställningsform:

Uthyrning i 6 månader då du arbetar på plats hos Office IT-Partner, målsättningen är att tjänsten ska övergå i en tillsvidareanställning.

Heltid alt. deltid efter överenskommelse

Placeringsort:

Norrköping

Läs mer och ansök:

Läs mer och ansök direkt på Skills hemsida: www.skill.se

Kontakt och ansökan:

Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Elise Karlborg, 0707-77 96 41 alt. elise.karlborg@skill.se eller Pehr Petersson, 0707-78 96 99 alt. pehr.petersson@skill.se

Du söker denna tjänst genom att logga in på www.skill.se . För att kunna söka behöver du logga in eller registrera ett nytt konto.

Vi tillämpar fortlöpande urval så vänta inte med att söka!

Om Office IT-Partner:

Vi på Office IT-Partner hjälper våra kunder att öka sin lönsamhet med hjälp av kostnadseffektiva IT- lösningar.Vi står för engagemang, kunskap, erfarenhet och certifierad specialistkompetens, vi vill skapa ett mervärde för våra kunder. Det viktigaste för oss är att förstå vad du som kund behöver och med våra IT-lösningar når du dina verksamhetsmål. Vi är 400 medarbetare och finns på 35 orter.

Publiceringsdatum
2014-05-20

Arbetstider och omfattning
Heltid alt. deltid efter överenskommelse Uthyrning i 6 månader med målsättningen att det ska övergå i en tillsvidareanställning

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-06-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elise Karlborg

Företag
Skill Scandinavia AB

Adress
Skill Scandinavia AB
Repslagareg. 19
58222 Linköping

Kontorsadress
Repslagareg. 19 58222 Linköping

Jobbnummer
1882049

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skill Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skill Scandinavia AB: