Självständig administrativ assistent till centrala Stockholm
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Stockholm
2023-01-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Självständig administrativ assistent till centrala Stockholm" (publicerad 2023-02-08) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en ansvarstagande administratör med en god struktur i ditt arbete? Då kan du vara den vi söker! Läs mer om arbetsuppgifterna och sök tjänsten nedan. Rekrytering sker löpande, så vänta inte med din ansökan!
Om uppdraget
Vår kund, som är verksam inom den offentliga sektorn, söker nu en administratör till ett konsultuppdrag via Bemannia. Uppdraget börjar snarast och pågår till slutet av december 2023 på heltid. Du arbetar hos vår kund nära Slussen.
Publiceringsdatum2023-01-26ArbetsuppgifterI denna roll kommer du arbeta brett med administrativa uppgifter:
• Mötesadministration - boka möten samt säkra tillhörande dokument
• Ansvara för funktionsbrevlåda - skicka frågor vidare till ansvarig handläggare, bygga frågor-svars bank, svara på frågor självständigt med hjälp av svarsbank, vara länk till kontaktcenter
• Stödja i arbete med att utveckla rutiner och processer kopplade till administration
• Minnesanteckningar vid möten
• Administration av Projektplatsen
• Dokumenthantering
• Sammanställa underlag utifrån inkomna dokument
• Stödja i digitala möten via Teams
• Bygga formulär i Microsoft Forms
• Fakturahantering
KvalifikationerKrav för tjänsten:
• God administrativ vana och erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter
• God förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ
Meriterande för tjänsten:
• Kunskap om offentligt styrd verksamhet gärna med inriktning mot hälso- och sjukvård
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio,
juuli.vainio@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 889 2300.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Juuli Vainio
juuli.vainio@bemannia.se Jobbnummer 7384449
Observera att sista ansökningsdag har passerat.