Självgående serviceinriktad innesäljare till Solna, deltid
Maxkompetens Sverige AB / Säljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Sverige AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Maxkompetens Sverige AB
Publiceringsdatum2011-12-28ArbetsuppgifterFör kunds räkning söker vi en innesäljare till känt och stort nordiskt företag med verksamhet i fem länder. Företaget erbjuder lösningar och tjänster inom IT, outsourcing samt konsulting. Företagets informationslogistikavdelning behöver nu förstärkning av en innesäljare. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Maxkompetens och arbeta som konsult hos vårt kundföretag.
I rollen som innesäljare kommer du att sälja in företagets tjänst för faktureringshantering. Du kommer att ta hand om leads som säljarna inte hinner med att följa upp. Detta innebär att ta kontakt med kunder på telefon och sälja in avdelningens tjänst. Vidare kommer du att bearbeta nya kunder och då ringa efter branschlistor, ofta personer på nyckelpositioner, exempelvis till VD och chefer på olika företag.
Periodvis kommer du att samarbeta med projektledare och säljare samt ta emot kunder för arbetsplatsbesök. I samråd med projektledare kommer du att upprätta och skicka avtal till kund samt boka in kundmöten.
Uppdraget kommer inledningsvis att löpa under tre månader med goda chanser till förlängning och vidare anställning hos kund.
ProfilVi söker dig som har erfarenhet av innesälj och telemarketing. Du har som minst en gymnasieutbildning. Vi ser gärna att du även har erfarenhet av kundservice, kundsupport eller liknande. Erfarenhet av att ha arbetat inom CRM- system är meriterande.
Du behärskar Officepaketet väl.
Eftersom rollen som innesäljare innebär mycket kundkontakt är du mycket servicinriktad, utåtriktad och drivs av att nå uppsatta mål. Du stimuleras av med flera kontaktytor och att driva egna affärer med kunder.
Start: Januari.
Arbetstid: Deltid. Vardagar kl.8.00- 12.00.
Lön: Fast individuell timlön.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan redan idag via vår hemsida
www.maxkompetens.se.Välkommen med din ansökan!
(Nyckelord: innesäljare, telemarketing, kundtjänst, reception, kundservice, kundsupport, CRM)
Om företagetMaxkompetens är ett av Sveriges ledande företag när det gäller uthyrning och rekrytering av studenter och unga akademiker. Sedan 2003 har vi hjälpt våra kandidater och kundföretag att hitta varandra, med rätt person på rätt plats i rätt tid som resultat. Vi har tillgång till framtidens bästa arbetskraft och de mest spännande tjänsterna för unga akademiker och studenter. Läs mer om oss på
www.maxkompetens.se!Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-08
Ange följande referens när du ansöker: 754
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Enocksson, 073- 4368106,
maria.enocksson@maxkompetens.seFöretagMaxkompetens Sverige AB
AdressMaxkompetens Sverige AB
Herkulesgatan 12
11152 Stockholm
Jobbnummer 1116142
Observera att sista ansökningsdag har passerat.