Självgående receptionist till kortare uppdrag!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Tycker du att det är roligt med kundkontakt och har tidigare erfarenhet inom ekonomi? Har du kunskaper i Jeeves och brinner för att ge service av högsta kvalité? Vi på Adecco Office & HR erbjuder dig som uppskattar att arbeta självständigt en ny utmaning hos vår kund i Göteborg.

Hur ser din arbetsdag som receptionist ut?
Du kommer att arbeta hos vår kund i Göteborg i företagets reception och växel. Du kommer att ansvara över sortiment och struktur för kontorsförrådet, fakturahantering, administration av tidrapporter för tjänstemän i tidrapporteringssystemet AGDA Tid samt rese- och konferensbokningar. I din roll som receptionist kommer du även att ha hand om övrig administration och vara ett stöd för verksamheten vid kundbesök, personalarrangemang samt posthantering. Genom detta uppdrag får du möjlighet att bredda ditt kontaktnät då du kommer att ha kontakt med samtliga medarbetare på företaget, men också externa leverantörer.

Du kommer att arbeta som uthyrd konsult hos ett av våra kundföretag som verkar inom servicebranschen. Uppdraget startar 19/3 och kommer att pågå under sex veckor. Arbetets omfattning är på heltid.

Vem trivs här?
Du som har en gymnasial utbildning med företrädesvis inriktning ekonomi, samt tidigare erfarenhet av att ha arbetat i växel kommer snabbt att kunna anpassa dig till din nya roll som receptionist. Har du också goda kunskaper i Office-paketet och god språkkunskap i engelska vad gäller både tal och skrift, så kommer du att känna dig bekväm med dina arbetsuppgifter.

Är du en serviceinriktad, strukturerad och initiativtagande person som gillar att arbeta självständigt, så kommer du att trivas utmärkt på denna arbetsplats. Har du dessutom kunskaper i det tyska språket och tidigare erfarenhet inom IT-programmen Jeeves E-attest, Aastra, AGDA tid, samt arbetat med resebokningar så är detta meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2014-03-11

Arbetstider och omfattning
Heltid 19/3 och sex veckor framåt. Möjlighet till fler uppdrag som konsult hos Adecco.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Stina Sörensen (rekryteringsansvarig)31-7254508

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Götgatan 11
41105 GÖTEBORG

Jobbnummer
1804789

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: