Självgående logistiker med erfarenhet av Movex

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

Är du lättlärd och noggrann med erfarenhet av att arbeta i Movex? I så fall har vi på Adecco ett roligt uppdrag för just dig!

Hur ser din arbetsdag ut?

Som logistiker kommer du att arbeta ute hos vår kund som är ett internationellt företag inriktat på att utveckla medicinsk teknik och tjänster. 

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta att behandla order och hantera fakturor i affärssystemet Movex till kunder i USA, Bryssel och Costa Rica.  Du kommer också ha mycket kundkontakt och ta emot förekommande frågor angående order och leveranser från kunder. Din arbetsdag kommer dessutom att innebära tracking och uppföljning av leveranser och kostnader. Även rapportering till interna kunder i Uppsala angående leveranser och rapportering samt uppföljning mot USA angående lager och kommande leveranser till kunder kommer vara en del av det dagliga arbetet.

Vem trivs här?

För att lyckas i rollen som logistiker är det viktigt att du har god erfarenhet av att arbeta i Movex. Har du tidigare arbetat med liknande uppgifter kommer snabbt att finna dig tillrätta i rollen. Är du dessutom självgående och har lätt för att lära dig nya uppgifter kommer du trivas bra hos vår kund.

Du har goda datorkunskaper och kan hantera Excel mycket väl. Att du talar och skriver engelska obehindrat gör att du känner dig bekväm i din roll då arbetet sker på ett internationellt företag.

Som person är du positiv, noggrann och har lätt att samarbeta med dina kollegor. Du tycker också om att ha många bollar i luften och trivs med att jobba självständigt. Vidare är det viktigt att du är serviceinriktad då mycket kundkontakt förekommer i arbetet.

Vad erbjuder vi?

Tjänsten är ett konsultuppdrag som ska tillsättas omgående och väntas pågå till mitten av augusti. Som konsult är du anställd av Adecco och arbetar hos vår kund i Uppsala.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor om rekryteringsprocessen kontakta Frida Eriksson på tel: 08 598 980 20

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupporten på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2013-04-16

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Eriksson

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svartbäcksgatan 8
75320 UPPSALA

Jobbnummer
1524175

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: