Självgående kundansvarig/kontaktperson

AXS Sweden AB / Administratörsjobb / Nyköping
2021-09-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Självgående kundansvarig/kontaktperson" (publicerad 2022-03-25) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Nyköping, Oxelösund, Trosa, Gnesta, Flen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AXS Sweden AB i Nyköping

AXS Sweden AB är Nordens största leverantör av kompletta arenasystem. Företaget växer snabbt och därför söker vi en supportmedarbetare till avdelningen kundtjänst i Nyköping. Avdelningen består idag av ca 10 medarbetare som tillsammans ansvarar för att med stort kundfokus ge användarsupport och förstklassig service till företagets kunder kopplat till de systemlösningar som företaget tillhandahåller för kunderna.

Utöver detta ansvarar övriga medarbetare även för biljettförsäljning och därtill förekommande administration såsom reservationer, bokningar av- och ombokningar av biljetter till evenemang som arrangeras av företagets kunder.

Självgående kundansvarig/kontaktperson
Trivs du som bäst när du får ge förstklassig service till dina kunder?
Vill du vara med på AXS expansionsresa och bli en del av vårt härliga team?
Sök då denna tjänst redan idag!

Publiceringsdatum
2021-09-13

Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter består främst i att ge användarsupport och service till företagets kunder gällande all förekommande systemadministration som krävs för att kunna administrera platser, biljetter, inpassering, försäljning av andra förekommande produkter samt förtäring i samband med olika typer av evenemang. Du har telefonen, ärendehanteringssystem och mail som dina främsta arbetsredskap och du besvarar löpande inkommande ärenden. Du kommer ansvara för dina egna kunder men också ingå i ett team, i din roll ingår även att stötta dina kollegor med förekommande systemadministrativa arbetsuppgifter i samband med att systemstöd och processer ska implementeras hos nya kunder.

Arbetet är på dagtid men det ingår också - på schema - beredskap på kvällar och helger. För beredskap utgår ersättning utöver månadslön.

VI SÖKER DIG SOM
Brinner för att arbeta med kundkontakt och användarsupport och älskar att kommunicera med kunder i telefon och via mail.
Vi efterfrågar specifikt:
• God förståelse för användarsupport och/eller systemadministration.
• Du är obehindrad i det svenska språket, i både tal och skrift, samt har goda kunskaper i engelska
• God datorvana
• Tidigare erfarenhet av kundservice

Som person är du kommunikativ och serviceinriktad och har förmåga att arbeta såväl i grupp som självständigt. Du behöver vara noggrann och strukturerad samt kunna prioritera och arbeta under högt tempo. Prestigelös och lösningsorienterad är andra egenskaper som vi värdesätter.

Det är meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter.

ÖVRIG INFORMATION
• Placering: Nyköping.
• Kontaktuppgifter: Linda Sandberg, lsandberg@axs.com

• Sök tjänsten genom att maila till ovan adress. Märk mailet med "Kundansvarig"

(Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.).
Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-15

Adress
AXS Sweden AB
Gästabudsvägen 8
61131 NYKÖPING

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundansvarig".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
AXS Sweden AB (org.nr 556680-5528)
Gästabudsvägen 8 (visa karta)
611 31  NYKÖPING

Ansökan
E-post: lsandberg@axs.com

Jobbnummer
5962594

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AXS Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AXS Sweden AB: