Självgående handläggare - långt uppdrag

Perido Skills AB / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Örebro, Hallsberg, Lindesberg, Arboga, Karlskoga eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete och trivs i en självständig roll som kräver stor noggrannhet? Är du en person som enkelt kan sortera större mängder information för att förmedla till dina medarbetare? Då kan detta vara nåt för dig!

Publiceringsdatum
2016-02-17

Beskrivning
Perido söker nu en handläggare till vår kund, en myndighet som är verksamma inom den svenska infrastrukturen. Tjänsten är belägen i myndighetens lokaler i västra Örebro.

I denna varierande tjänst arbetar du i en social roll med många kontaktytor. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar tecknande och omtecknande av nya och befintliga avtal efter de villkor som myndigheten följer. Det är därför viktigt att du som person har ett sinne för struktur, just för att kunna administrera dessa dokument på ett lättillgängligt sätt. Vi ser gärna att du vill vara delaktig i utvecklandet av att söka information och förbättra nuvarande arbetsprocesser för att uppföljningar kring avtalen ska bli mer kvalitetssäkra.

Till den här rollen söker vi dig som självgående i ditt arbete och har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Du har en god förmåga att samarbeta med andra, är van vid att prioritera mellan arbetsuppgifter och är noggrann, även i mer stressiga situationer. Vi tror att du som är en positiv person med ett flexibelt och öppet förhållningssätt till andra människor passar utmärkt i den här rollen. Därutöver tror vi att du och har lätt för att egna initiativ, både i enkla och mer komplexa ärenden.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Relevant högskoleutbildning inom juridik/ekonomi, alt. likvärdig utbildning
• Arbetslivserfarenhet från liknande uppdrag
• Goda kunskaper i Microsoft Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillträde snarast med uppdragstid till 2016-12-31 med chans till sex (6) månaders förlängning.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13138AK i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
13138AK

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 13138
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2677798

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: