Självgående ekonomiansvarig sökes omgående

Adecco, Office & HR, Stockholm / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Nu söker vi på Adecco Finance & Legal en ekonomiansvarig till vår kund i Farsta med start första augusti!

Publiceringsdatum
2010-07-08

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att självständigt hantera vår kunds ekonomi vilket kommer att innebära ett mycket varierande arbete. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta fakturahantering, bokföring, kassa, kontanthantering och andra allmänna ekonomiuppgifter. Vidare kommer du att förbereda olika rapporter till vår kunds styrelse.

Erfarenheter
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning i ekonomi samt några års erfarenhet av självständigt ekonomiarbete och löneberedning. Du har även goda datakunskaper och har du erfarenhet av ekonomisystemet Visma samt kassasystemet Oskar ses det som en stor fördel.

Dina personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är självgående och trivs i en självständig roll. Du är även noggrann och har ett stort ordningssinne. Positiv och engagerad är även egenskaper som stämmer överens med dig som person.
Att jobba som konsult innebär många möten med nya människor och du kommer att trivas om du har lätt att ta kontakt, gillar okända miljöer och nya branscher! Du tycker om att komma med idéer, hjälpa andra och vet vad du kan tillföra.
Vi erbjuder
Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Konsultrollen kommer att ge dig massa ny erfarenhet, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.
Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård.
Fakta om anställningen
Tjänsten som ekonomiansvarig ska tillsättas 1 augusti och avser heltid med sedvanliga kontorsarbetstider. Uppdraget pågår hösten 2010 under en rekryteringsprocess.
Som konsult är du anställd i Adecco Sweden och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens.
Ansök
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=789640 och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på 08- 598 982 37.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
693026

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: