Självgående assistent sökes omgående

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vill du ha ett arbete där du får användning av din noggranna sida såväl som din goda känsla för kommunikation? Vi på Adecco Office & HR ger dig nu en möjlighet att kombinera dessa i en bred tjänst som assistent hos ett av våra kundföretag i Göteborg.

Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som assistent kommer du att vara avdelningens stöd och support i olika arbetsuppgifter. De huvudsakliga arbetsuppgifterna blir att hantera chefen/chefernas kalendrar och då arbeta med att boka resor, kontrollera och hjälpa till med reseräkningar och boka hotell/taxi samt att koordinera resor. Andra förekommande uppgifter är fakturahantering och beställning av datorer, telefoner, passerkort och visitkort. I rollen som assistent kommer du också att hantera lokal- och trivselfrågor på avdelningen, skriva protokoll för avdelningsmöten, beställa varor och hantera personalsedlar vid nyanställningar.

Uppdraget är med start omgående och beräknas pågå i 6-12 månader med goda möjligheter till övertag. Arbetstid är heltid, måndag-fredag. Du kommer att bli anställd som konsult på Adecco och bli uthyrd till vårt kundföretag som har kontor i Göteborg.

Vem trivs här?
Du som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter kommer att känna dig trygg i din nya roll samtidigt som du utmanas och kan utvecklas på en ny arbetsplats. Vi ser att du har mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift då du kommer att använda dig av språket dagligen. Har du erfarenhet ifrån Officepaketet och Outlook kommer du snabbt att komma in i dina arbetsuppgifter och som meriterande ses vana av SAP. Har du kunskap i tyska är även det positivt.

Är du en självgående, ansvarsfull och prestigelös person kommer du känna dig bekväm på arbetsplatsen. Din noggrannhet, ditt driv och din förmåga att se vad som behöver göras kommer att komma väl till pass. Om du som person är kommunikativ och tar egna initiativ är detta tjänsten för dig! Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs och vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

 Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2012-11-29

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Åhs (rekryteringsansvarig)31-725 45 16 helena.ahs@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Götgatan 11
10224 Göteborg

Jobbnummer
1404734

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: