Självgående administratör till välkänt läroverk

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en administratör ut i fingerspetsarna? Skulle du beskriva dig själv som serviceorienterad och flexibel? Vill du arbeta i en internationell miljö där du får utveckla dina administrativa kunskaper? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Perido söker nu en administratör för kunds räkning. Kunden är ett välkänt läroverk med säte i centrala Stockholm dit det finns mycket goda kommunikationsmöjligheter för pendlare.
Som administratör stöttar du en av läroverkets institutioner i en kombinerad roll som institutionsadministratör och administrativ koordinator . Du kommer att röra dig i en internationell miljö och du är därför trygg med att kommunicera på engelska. Dina arbetsuppgifter innefattar:

• Postregistrering
• Hantering av passerkort och nycklar
• Hantering av lokaler
• Beställningar av kontorsmaterial
• Ansvara för att kontoret är snyggt och presentabelt
• Samordna event med bland annat inköp av förtäring
• Samordna institutionens möten med lokaler och förtäring
• Föra protokoll
• Utgöra ett stöd för kursadministrationen

Eftersom du kommer att utbildas i ett flertal system är det här en unik möjlighet för dig som vill utvecklas då du kommer lära dig sakattestera fakturor, hantera förbeställningar av taxiresor, agera lokal reseadministratör och uppdatera institutionens hemsida.

Som person är du serviceorienterad och kan flexibelt växla mellan olika administrativa arbetsuppgifter utan att tappa fokus eller kvalitet. För att trivas i denna roll trivs du med att arbeta självständigt och ta egna initiativ för att institutionen ska fungera. Noggrannhet genomsyrar ditt arbete och du planerar ur ett långsiktigt perspektiv för att säkerställa att du håller deadlines. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-07-14

Kravprofil för detta jobb
• Minst gymnasial utbildning eller motsvarande
• Minst ett (1) års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Datakunskaper i kontorsstödsprogramvara, framförallt MS Officepaketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2017-02-28. Tillträde 2016-08-15.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13899CS i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
13899CS

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 13899CS
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2954285

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: