Självgående administratör sökes till offentlig verksamhet

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Katrineholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Katrineholm, Vingåker, Flen, Finspång, Eskilstuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Katrineholm, Vingåker, Flen, Finspång, Eskilstuna eller i hela Sverige

Hur ser din arbetsdag ut?
Vår kund är en offentlig verksamhet och sitter i trevliga lokaler i Katrineholm.

I din roll som administratör kommer du vara "spindeln i nätet". Du kommer att ingå i ett team med kollegor samt ha en nära kontakt med personer ute i verksamheten. I rollen ingår mail- och telefonhantering, scanning av avtal samt skapa rapporter. Arbetsuppgifterna innefattar även att löpande hantera de frågeställningar som kommer in från verksamheten samt övrig administration och registrering i företagets affärssystem.

Här ges möjlighet till att självständigt ansvara och driva det administrativa arbetet med ett övergripande ansvar för de ärenden som kommer in. Du jobbar för att säkerställa att ärenden prioriteras, följs upp, slutförs samt återkopplas till rätt personer.

Vem trivs här?
Du som har några års erfarenhet från en liknande roll kommer att känna igen dig samtidigt som du utmanas.

Har du dessutom inköpsvana och erfarenhet från offentliga upphandlingar samt arbetat i affärssystemet Agresso tidigare är det mycket meriterande.

Vi tror att du är en person som är drivande, självgående, har "skinn på näsan" och vågar säga ifrån när det behövs. Är du även en prestigelös, socialt kompetent och stresstålig person med en förmåga att anpassa dig till olika situationer som uppstår i din vardag är det här din rätta plats.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Anställningen är ett uthyrningsuppdrag under 6 månader där du blir anställd av Adecco och uthyrd till vårt kundföretag. Start omgående.
Arbetstiderna är kontorstider, mån-fre 7-16.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Adecco Kontor, administration & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Konsultchef Isabelle Collin, isabelle.collin@adecco.se
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2015-02-20

Arbetstider och omfattning
Heltid Arbetstiderna är kontorstider, mån-fre 7-16.

Ersättning
Fast lön.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-08
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Isabelle Collin Isabelle.Collin@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Västgötagatan 16
64136 KATRINEHOLM

Kontorsadress
Västgötagatan 16

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2176316

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: