Självgående administratör med ansvar för bilpark!

Adecco Sweden AB / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.

Ser du dig själv som en duktig, självgående administratör med intresse för inköp och bilar? Då har Adecco Office & HR ett roligt uppdrag för just dig hos vår kund inom säkerhetsbranschen med placering i centrala Stockholm!

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att vara administrativt ansvarig för en bilpark på ca 650 bilar vilket innebär att du kommer att sköta det operativa och administrativa arbetet som rör tjänstebilar. Detta innebär bland annat att omlokalisera och sälja bilarna, upprätthålla bilregistret, kontrollera fakturor och upprätta bokföringsunderlag samt delta vid inköp av bilar samt förhandlingar med leverantörer.
Det här är en tjänst där din förmåga att bygga relationer kommer väl till pass då du har mycket kontakter inom organisationen med olika avdelningar och dess anställda samt chefer men även kontakt externt med leverantörer och leasingbolaget.

Här får du chansen att ta stort eget ansvar och gör du ett riktigt bra jobb finns goda möjligheter till utveckling inom företaget!

Vem trivs här?
Har du ett par års relevant arbetslivserfarenhet inom administration och ekonomi kommer du snabbt förstå dig på rollen och trivas med arbetsuppgifterna. Har du även viss erfarenhet av inköp samt har ett intresse för bilar kommer du att snabba på inlärningsprocessen och du har större chans att lyckas bra i rollen. Vidare är du en van datoranvändare och hanterar Officepaketet väl, framförallt Excel.
För tjänsten är det ett krav att du har körkort.

Är du en riktigt duktig administratör och har struktur i ditt arbete samt förstår vikten av noggrannhet så är det här ett jobb för dig! Vidare driver du ditt eget arbete framåt där du ser vad som behövs göras och du ser vad som behövs göras samt tar egna initiativ. Du gillar helt enkelt att arbeta självständigt och tar ansvar för dina arbetsuppgifter samt arbetar effektivt och kvalitetsmedvetet.

Ett utdrag ur belastningsregistret kommer att göras i samband med tillsättning.

Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult och arbetar på uppdrag hos vår kund. Uppdraget ska tillsättas omgående och väntas pågå i 4 månader, men stor chans till förlängning finns för rätt person. Tjänsten är på heltid.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. 

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Publiceringsdatum
2012-01-20

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Wigzell, 08-598 982 37, sofia.wigzell@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 Stockholm

Jobbnummer
1134863

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: