Självgående administratör
Karlskogahem AB / Administratörsjobb / Karlskoga
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlskoga,
Lekeberg,
Degerfors,
Nacka,
Storfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Karlskogahem AB i Karlskoga Som administratör har du en bred och viktig roll hos oss. Du blir den som koordinerar mycket av det administrativa som sker på vårt kontor och som ger service både internt och externt, i såväl de personliga mötena som via andra kommunikationskanaler. Du kommer att ansvara för all administration kring posthantering, infomejl, bokningar, beställning av kontorsmaterial och registervård. Du kommer även att vid behov hjälpa till i vår kundmottagning. I fas med att du blir trygg i rollen, kommer du även driva mindre projekt som innebär utveckling av vår verksamhet.
Du rapporterar till Karlskogahems Vd.
Vi ser gärna att du har gymnasial utbildning inom ekonomi och administration samt arbetslivserfarenhet av ovan karaktär. Du har goda datakunskaper och har förmågan att uttrycka dig väl i tal och skrift. Vi ser gärna att du har kunskaper om det lokala näringslivet och har erfarenhet från serviceyrken från exempelvis butik- eller konferensverksamhet eller likande verksamheter där service och möten med människor är i fokus.
För denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen är du en person som är glad, positiv och självgående och har lätt för att ställa om och anpassa dig snabbt till ändrade förhållanden och nya situationer som uppkommer dagligen. Vidare har du lätt för att prioritera, strukturera och hålla ordning. Du har ett ödmjukt förhållningssätt, är lugn och empatisk samtidigt som du kan stå upp för dina beslut. Slutligen och viktigast av allt - du har lätt för att ta egna initiativ och ser vad som behöver göras!
Vi erbjuder dig en rolig och omväxlande tjänst hos en av Karlskogas mest eftertraktade arbetsgivare. Vi ser gärna att du delar vår värdegrund som bygger på ansvar, enkelhet, lojalitet, öppenhet och respekt. Detta vill vi ska finnas med i allt vi gör och som leder oss till goda resultat och framgång.
Karlskogahem är ett modernt bostadsföretag med drygt 2 600 lägenheter och ca 41 000 kvm lokaler i Karlskoga. Vi som jobbar på Karlskogahem anser att vår verksamhet är viktig för att staden ska växa, utvecklas och vara attraktiv att leva i. Vi är cirka 43 anställda som strävar efter att erbjuda alla nuvarande och framtida hyresgäster ett personligt boende och bra bemötande.
Varaktighet, arbetstid
Vi tillämpar 6 månaders provanställning
Publiceringsdatum2017-10-02Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-15
Ange följande referens när du ansöker: "administratör"
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnn Hermansson Alm
ann.hermansson@karlskogahem.seJimi Högfeldt
jimi.hogfeldt@karlskogahem.seFöretagKarlskogahem AB
AdressKarlskogahem AB
Box 417
69127 Karlskoga
KontorsadressSkrantafallet 9 A
Jobbnummer 3726698
Observera att sista ansökningsdag har passerat.