Site Manager till börsnoterat Fastighetsbolag

Carotte Staff AB / Chefsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Carotte Staff AB i Uppsala, Sigtuna, Österåker, Täby, Sundbyberg eller i hela Sverige

Om vår kund

Vår kund är idag Sveriges ledande aktör inom kontorshotell och är en del av ett börsnoterat fastighetsbolag. Företaget bjuder individanpassade och smarta kontorsmöjligheter med digitala och flexibla lösningar. De hjälper varje företagare att skräddarsy sin arbetsmiljö för att kunna arbeta smart och effektivt. Moderna lösningar gör det enkelt för varje medlem att varje dag kunna byta kontor för att på bästa sätt möta en arbetsdag med sin expertis inom respektive område utan att behöva oroa sig över fysiska hinder. Idag har bolaget nästan ett stort antal kontorshotell runt om i landet. De växer snabbt och kommer under närmsta år öppna runt 20 nya enheter. förväntningar.

Du blir initialt anställd av Carotte under sex månader, därefter är ambitionen att du rekryteras över och blir tillsvidareanställd direkt hos företaget.

Publiceringsdatum
2021-10-25

Om tjänsten
I rollen som Site Manager ansvarar du för den operativa verksamheten av företagets kontorshotell i Uppsala. Du arbetar oftast ute på anläggningarna där du träffar såväl befintliga som nya kunder. Du driver och utvecklar den lokala verksamheten mot uppsatta mål där kundnöjdhet är det viktigaste nyckeltalet. I arbetet ingår:

Teckna hyresavtal med nya och befintliga kunder

Säkerställa den dagliga driften

Ansvara för uthyrning

Aktivt arbeta med nätverksbyggande

Samverka/samordning med övriga funktioner som finns regionalt

Profil
För att lyckas i rollen ser vi att du har en eftergymnasial utbildning samt erfarenhet av service, koordinering och/eller administration från besöksnäringen eller liknande bransch. Du har B-körkort samt talar och skriver flytande svenska och engelska.

Som person ser vi att du har du god affärsförståelse, är serviceinriktad, affärsmässig och alltid ser till kundens behov först. Du är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande. Din känsla för hur du formulerar dig och informerar gör att många uppskattar just ditt sätt att kommunicera.

För att passa i rollen som Service Manager har du ett lösningsorienterat förhållningssätt, gillar att nätverka och utveckla nya kontakter. Att jobba i olika system är inget nytt och office- paketet är något du känner dig bekväm med. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, men har inga problem med att jobba självständigt.

Om Carotte

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

Välkommen med din ansökan!

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Sökord: Service Manager, Serviceansvarig, fastighetsförvaltare, fastighet, klövern, Uppsala, koordinator, kundservice, leverantörsansvarig, SDM, Site Manager

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Carotte Staff AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Carotte Staff AB (org.nr 556858-0392)

Arbetsplats
Carotte Staff

Kontakt
Oscar Ohlsén
oscar@carotte.se

Jobbnummer
6066824

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Carotte Staff AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Carotte Staff AB: