Site assistent till byggarbetsplats
Randstad AB Västerås / Anläggningsarbetarjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla anläggningsarbetarjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Västerås i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång, och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.
Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult hos oss på Randstad!
Till vår kund söker vi nu en site assistent för ett byggprojekt under en längre tid här i Västerås. Huvudkontoret är beläget i Finland, men du kommer ingå i ett team om ca 20 personer där många olika nationaliteter finns representerade. Detta är en uthyrning via oss på Randstad, med start 1 november.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer huvudsakligen som site assistent hantera administration kring ett byggprojekt i Västerås. Du kommer att vara ansvarig för att hjälpa ett team om 20 personer med bland annat:
• Att odna boende och lokala transporter för personalen inom ditt team
• Att arrangera möten och dagliga rutiner för arbetet
• Att upprätthålla grundläggande anläggningar och förråd på arbetsplatsen
• Hantera administrera inköp
• Föra register på kostnader
• Granska och vidarebefordra fakturor för godkännande
• Fungera som support till ditt team med dokumentering och andra IT system
• Ha kontakten med de lokala leverantörerna för byggprojektet
Din Bakgrund
Vi söker dig som helst har högskoleexamen inom företagsekonomi alternativt teknik. Har du erfarenhet av liknande arbete är detta starkt meriterande. Eftersom du kommer ingå i ett team med olika nationaliteter är det viktigt att du kan tala och skriva både engelska och svenska. Ett krav är vidare att du har kunskap inom Excel, samt har körkort.
Dina egenskaper
Som person ser vi att du är stresstålig då jobbet ofta innebär en hel del press. Du bör kunna strukturera upp ditt arbete, och kunna prioritera dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. Vi ser att du som söker vidare är en utåtriktad och positiv person som kan hantera och samarbeta med olika typer av människor. Det är viktigt att du är van vid ett högt arbetstempo och snabbt kan skifta mellan större och mindre arbetsuppgifter.
Låter detta intressant?
Du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Urval och intervjuer sker löpande, och tillsättning sker så snart som möjligt. För mer information om tjänsten kontakta konsultchef Marin Matohanac, 021-470 24 20.
Publiceringsdatum2012-09-14Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-09-20
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Öhlander, +46 214702420, +46 704317424
FöretagRandstad AB Västerås
AdressRandstad AB Västerås
Stora gatan 44a
72212 Västerås
Jobbnummer 1340025
Observera att sista ansökningsdag har passerat.