Simlärare/Badpersonal
Lysekils kommun / Säkerhetspersonalsjobb / Lysekil
2020-04-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Simlärare/Badpersonal" (publicerad 2024-10-21) ⬅️
Visa alla säkerhetspersonalsjobb i Lysekil,
Sotenäs,
Munkedal,
Orust,
Uddevalla eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lysekils kommun i Lysekil,
Munkedal,
Strömstad eller i
hela Sverige I Lysekils kommun arbetar ca 1300 medarbetare som har Sveriges viktigaste jobb - vi gör skillnad i människors vardag och bygger ett samhälle för alla. Det är med andra ord ett arbete att känna stolthet över. Vårt jobb är att ge de 14 000 invånarna i Lysekils kommun service, stöd och hjälp. Tillsammans utvecklar vi verksamheterna.
Ett liv i Lysekils kommun är ett liv nära havet och naturen - här finns möjlighet till både eftertanke och äventyr i en av Bohusläns vackra kustkommuner. På livetilysekil.se (se filmen här) får du veta mer om hur ett liv i vår kommun kan se ut.
Vår vision: Lysekils kommun är en hållbar och attraktiv kommun året runt som kännetecknas av kreativitet och framtidstro. Lysekil är en självklar mötesplats och ledande inom maritima näringar.
Publiceringsdatum2020-04-30BeskrivningVi söker nu en simlärare/badpersonal till vår verksamhet i Gullmarsborgs sim- och ishall.
Vår målgrupp i simhallen är från det lilla barnet till den äldre personen, föreningsliv, företag och skola. Vårt arbete genomsyras av kommunens värdeord; Öppet, Enkelt, Värdigt.
Dina arbetsuppgifterTjänsten är placerad i Gullmarsborgs-sim och ishall. Du kommer arr arbeta med simundervisning, badbevakning, all form av lokalvård som en sim- och ishall har behov av. I arbetet använder du dator som ett naturligt och viktigt arbetsredskap.
KvalifikationerVi söker dig som arbetat som badpersonal. Vi ser gärna att du har utbildning och erfarenhet av att bedriva simskoleverksamhet. Du trivs med att driva simundervisning för nybörjare och fortsättningsgrupper och arbeta utifrån målsättningen att våra besökare skall vara mycket nöjda med sin badupplevelse och vilja komma tillbaka.
Du är säkerhetsmedveten, ansvarstagande, engagerad och står för värderingar som ömsesidig respekt, tolerans och öppenhet. God samarbetsförmåga är för dig en självklarhet eftersom du kommer att arbeta i grupp tillsammans med dina kollegor. Om denna tjänst skulle tilltala dig och du inte har någon simlärarutbildning kan vi erbjuda utbildning.
Du har god förmåga att kommunicera såväl muntligt som i skrift.
AnställningsvillkorSchemalagd arbetstid ( dag, kväll och helg ) med omfattning motsvarande heltid.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut så skicka in din ansökan idag!
Vi arbetar aktivt med mångfald för att tillvarata de kvaliteter som sökande med olika bakgrund har. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Innebär ditt nya arbete en flytt för dig och din partner?
Vi hjälper medflyttare till nytt arbete i ny livsmiljö. Hjälpen handlar främst om att stötta din medflyttare till nytt arbete eller studier. Det kan även handla om andra frågor som är viktiga i samband med en flytt, till exempel boende, barnomsorg, fritidsaktiviteter och andra nätverk.
Vill du veta mer om vad medflyttarservice kan hjälpa dig med är du välkommen att kontakta
agneta@medflyttarservice.se , mobil 072-7331343. Ta gärna en titt på hemsidan för medflyttarservice på adress medflyttarservice.se för mer information.
Varaktighet, arbetstid
Heltid (38,45 tim). Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-05-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagLysekils kommun
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2020/60".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Lysekils kommun (org.nr 212000-1389)
Arbetsplats Utbildningsförvaltningen
Jobbnummer 5209587
Observera att sista ansökningsdag har passerat.