SharePoint-expert till Office Management IT

ActivPersonal AB / Datajobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ActivPersonal AB i Helsingborg, Åstorp, Höganäs, Landskrona, Ängelholm eller i hela Sverige

ActivPersonal har sedan 2008 framgångsrikt hjälpt våra kunder med att hitta och leverera kompetent personal. Vi levererar effektiva, flexibla och skräddarsydda lösningar för alla typer av företag, oberoende av storlek. Vi är sedan 2009 via Bemanningsföretagen, ett auktoriserat bemanningsföretag. Följ och gilla oss på LinkedIn och Facebook.



Office Management startades 1993 . Vår affärsidé är enkel. och den genomsyrar alla våra affärsområden. Oavsett om det handlar om IT-tjänster, dokumenthantering, telefoni, videokonferens eller facility management så levererar vi skräddarsydda helhetslösningar som gör kundens kontor effektivare. Med 472 medarbetare i Sverige, Norge och Finland och med en omsättning på ca 1,2 miljarder kronor är vår tillväxtstrategi att vara Nordens ledande helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor. Under 2017 förvärvades och integrerades Office IT-Partner Helsingborg med sina ca 40 anställda i Office Management-koncernen . Företaget har under sina 40 år i branschen byggt upp specialistkompetens och gedigen erfarenhet som idag är fördelat inom tre affärsområden; affärssystem, IT-infrastruktur, print- och signagelösningar. Office Management i Helsingborg expanderar och vi söker nu en SharePoint-expert.

SharePoint-expert till Office Management IT i Helsingborg

Arbetsuppgift:
Din primära uppgift blir att utveckla våra kunder och överträffa kundens förväntningar med tilltalande SharePoint-lösningar. Du kommer att hjälpa säljare som presale vilket ställer krav på att du är en god kommunikatör. Genom behovsanlys får du få kunden att förstå möjligheter, funktionaliteter och användningsområde utan att prata obegriplig teknik. Det är viktigt att du kan anpassa dig till respektive kunds kunskapsnivå. Som vår SharePoint-expert kommer du att hjälpa kunden att sätta ihop en kravspecifiktion som du bygger lösningar efter och projektleder. Du vidareutvecklar aktivt även befintliga projekt, våra kunderbjudande och -lösningar samt ger support och utbildar både kunder och kollegor. Du är också en viktig kunskapsresurs i Office 365 där du har ett helhetsperspektiv och sköter kontakten med produktleverantören Microsoft.

Publiceringsdatum
2018-06-13

Bakgrund
Som SharePoint-expert ser vi gärna att du har dokumenterad erfarenhet av projekt i storleken 10-200 anställda. Du har en teknisk erfarenhet och förståelse för vad Office 365 kan åstadkomma samt vilka begränsningar som finns. Vi kräver att du har utfört flera SharePoint-lösningar och att du behärskar hela Microsoft Office 365-miljön för att kunna applicera funktioner och rutiner efter kundens önskemål. Vi ser helst att du har minst 2 års erfarenhet av verksamhetsutveckling gällande processer och flöden.

Krav:
• Har utfört SharePoint-lösningar
• Behärskar hela Office 365-miljön
• Minst 2 års erfarenhet av processer och flöden
• Flytande svenska i tal och skrift
• Mycket god engelska i skrift
• B-körkort

Meriterande:
• Dokumenterade SharePoint-lösningar
• Certifierad Microsoft Office 365-administratör (70-346 och 70-347)

Vi erbjuder:
Office Management är i tillväxtfas och Helsingborg är en viktig ort som vi satsar på. Du får den mest inflytelsefulla rollen i ditt blivande team där du kommer att vara delaktig i företagets expansion och framgång. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder goda utvecklingsmöjligheter. Vi har kollektivavtal med Unionen och vi erbjuder, bland annat, företagsförmåner via Benify, friskvårdsbidrag och sjukförsäkring. Var med och bygg din framtid tillsammans med oss!

Placering: Helsingborg, Skåne

Tillträde: Snarast möjligt

Du är välkommen att söka tjänsten med ett uppdaterat CV samt ett personligt brev med en riktad ansökan i vilken du beskriver varför Office Management skall anställa just Dig. Vänligen uppmärksamma kraven ovan.

Avvakta inte då urval sker löpande.

I denna rekrytering samarbetar vi med ActivPersonal.

Har du frågor är du välkommen att kontakta dennies@activpersonal.se

Obs! Ansökan görs enbart via ansökningsformulär nedan:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ActivPersonal AB

Adress
ActivPersonal AB
Mellangatan 71
26161 Landskrona

Kontorsadress
Mellangatan 71 26161 Landskrona

Jobbnummer
4201770

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ActivPersonal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ActivPersonal AB: