Servicetjänsteman till Örnsköldsvik
Skatteverket / Administratörsjobb / Örnsköldsvik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Örnsköldsvik,
Nordmaling,
Kramfors,
Bjurholm,
Sollefteå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Skatteverket i Örnsköldsvik,
Kramfors,
Sollefteå,
Härnösand,
Mark eller i
hela Sverige - arbeta för en rättssäker och effektiv leverans i våra tjänsteuppdrag
Vi söker en servicetjänsteman till avdelningen för verksamhetsstöd.
Skatteverket är förvaltningsmyndighet för beskattning, fastighetstaxering, folkbokföring, registrering av bouppteckningar, utfärdande av id-kort samt bevakar statens fordringar. Arbetet som servicetjänsteman tillhör avdelningen för verksamhetsstöd, där vi levererar tjänster inom områdena personal, inköp, ekonomi och internservice.
Skatteverkets vision är ett samhälle där alla vill göra rätt för sig.
Ditt nya jobb
innebär att du är placerad vid en sektion, där vi arbetar teambaserat. Vi lägger därför stor vikt vid din samarbetsförmåga. Du bidrar aktivt till hög kvalitet och service i våra leveranser.
Arbetet innebär att du tillsammans med kollegorna i ditt team ansvarar för post och diarium/arkiv med tillhörande administration. I arbetsuppgifterna ingår även visst säkerhetsarbete, tillsyn av lokaler och bilar, kontakter med leverantörer, praktiska göromål samt godshantering där tunga lyft förekommer.
Vi arbetar gränsöverskridande med andra orter inom sektionen.
Vi söker dig som
• har gymnasieutbildning alternativt minst tre års arbetslivserfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• har B-körkort och körvana
• har god datorvana
• skapar goda relationer
• har god kommunikationsförmåga
• är initiativtagande
• har förmågan att planera och organisera
• uppnår fastställda arbetsmål
• har god förmåga att uttrycka dig muntligt och skriftligt
• har personlig mognad.
• Det är meriterande om du tidigare har arbetat med diarieföring och arkivhantering inom kommunal eller statlig förvaltning.
I rekryteringen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Du måste vara svensk medborgare eftersom arbetsuppgifterna inom anställningen är placerade i säkerhetsklass. Säkerhetsprövning kommer att göras enligt Säkerhetsskyddslagen (1996:627).
Anställningen är en allmän visstidsanställning på ett år med eventuell möjlighet till förlängning och på heltid
Sista ansökningsdatum: 2011-09-19
Publiceringsdatum2011-09-05Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tidsbegränsad anställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktSusanne O'Konor, Facklig representant, SACO, 010-574 85 55
Margareta Karlsson, Facklig representant, ST, 010-573 97 26
Marianne Vahlberg, Sektionschef, 10-573 87 36
FöretagSkatteverket
AdressSkatteverket
Jobbnummer 1020954
Observera att sista ansökningsdag har passerat.