Servicetjänsteman, Södertälje
Skatteverket / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Södertälje
2013-04-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicetjänsteman, Södertälje" (publicerad 2015-04-07) ⬅️
Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Skatteverket i Södertälje,
Sundbyberg,
Stockholm,
Solna,
Sollentuna eller i
hela Sverige Skatteverket skapar samhällsnytta och har ett högt förtroende hos allmänhet och företag. Vi tänker nytt och befinner oss i ständig utveckling. Nyfikenhet och ständigt lärande är förutsättningar för att kunna göra ett bra jobb hos oss.
Vår grundsyn är att vi är till för medborgarna. Vi utgår från att alla vill göra rätt för sig, och vi betraktar varje möte som en möjlighet att ytterligare öka förtroendet för vår verksamhet. Alla som kommer i kontakt med oss ska uppfatta oss som offensiva, pålitliga och hjälpsamma.
Dina arbetsuppgifter som registrator
innebär att du arbetar med diarieföring och posthantering även tunga lyft kan förekomma i denna tjänst. Du är placerad vid en sektion, där vi arbetar teambaserat. Vi lägger därför stor vikt vid din samarbetsförmåga. Du bidrar aktivt till hög kvalitet och service i våra leveranser. Vi arbetar även gränsöverskridande med andra orter inom sektionen. Befattningen som registrator hör till avdelningen för verksamhetsstöd, där vi levererar tjänster inom områdena personal, inköp, ekonomi och internservice till både Skatteverket och Kronofogdemyndigheten.
Vi erbjuder dig en arbetsplats
• med samhällsviktiga, intressanta och utvecklande arbetsuppgifter
• som är till nytta för medborgare och företag
• med öppenhet, respekt, gott bemötande och mångfald
• som stimulerar till kreativitet, lärande och utveckling
• med en god balans mellan arbete och fritid.
Vi söker dig som
• har en avslutad gymnasial utbildning
• har B-körkort samt körvana
• har god datorvana
• skapar goda relationer och har en god kommunikationsförmåga i tal och skrift
• är initiativtagande
• har förmågan att planera och organisera
• uppnår fastställda arbetsmål
• har personlig mognad.
Det är meriterande om du har arbetat med diarieföring och posthantering, gärna inom Skatteverket.
Du ska också uppfylla kriterierna i Skatteverkets medarbetarpolicy.
När vi anställer lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor.
Du måste vara svensk medborgare eftersom arbetsuppgifterna inom anställningen är placerade i säkerhetsklass. Säkerhetsprövning kommer att göras enligt Säkerhetsskyddslagen (1996:627).
Anställningen är tidsbegränsad under 8 veckor, från v.24 till v.31.
Välkommen med din ansökan till oss!
Vill du veta mer om Skatteverkets rekryteringsprocess?
Publiceringsdatum2013-04-19Arbetstider och omfattningEj specificerat , Ej specificerat , Tidsbegränsad anställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAngelica Esberg , sektionschef 010-576 44 09
Eeva Örtenblad, facklig kontaktperson ST 010-577 51 60
FöretagSkatteverket
AdressSkatteverket
Personalenheten
17194 Solna
Jobbnummer 1528007
Observera att sista ansökningsdag har passerat.